  • Data: 2010-07-08 09:24:16
    Temat: Re: Nikon D90 czy Sony A500/550
    Od: "slawmir" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli Cię mocno nie ciśnie, to poczekaj do jesieni, powinien się pokazać
    > następca D90. Co do użytecznośc 1600 w Nikonie - luz (oczywiście to zależy
    > od osobistych wymagań, moje w pełni spełnia). Co do LV - można o nim
    > zapomnieć, w tej implementacji przydaje się baaaardzo rzadko.
    > Ja bym Sony nie wziął za tandetnie plastikową konstrukcję. No i warto nie
    > zapominać, że do Nikona jest większy wybór szkieł i o znacznie lepszej
    > dostępności.

    Chyba faktycznie poczekam do jesieni.
    Co do Sony - LV dla ujęc makro ("parterowych") i "koncertowych" (ponad
    głową) - będzie chyba bardziej użyteczne w Sony A500 niż w Nikon D90.
    Kusi mnie nadal stabilizacja w body A500 - na obiektyw Nikkor 18-200 VR czy
    Sigma 18-200 mnie nie stać - a tutaj mam na pokładzie. Staram się używać
    statywu - ale w czasie podróży wakacyjnych często statywu nie zabieram - a w
    czasie zwiedzania są sytuacje - gdy stabilizacja byłaby użyteczna (zdjęcia
    we wnętrzach, czy wieczorne ujęcia ulic).