  • 1. Data: 2009-06-11 16:23:23
    Temat: Nikon D90 a w sieciach RTV AGD?
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    widział ktoś?
    Media, avansy, saturny itp?
    Może warto byłoby się przyczaić na ofertę bez VATu
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2009-06-11 17:57:55
    Temat: Re: Nikon D90 a w sieciach RTV AGD?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    glang napisal:
    > widział ktoś?
    > Media, avansy, saturny itp?
    > Może warto byłoby się przyczaić na ofertę bez VATu

    Tak. Wczoraj w MM Krakow. Cena ok. 4200 zl.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2009-06-11 19:12:54
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik Jacek_P napisal:
    > Tak. Wczoraj w MM Krakow. Cena ok. 4200 zl.

    No to zaden szpas...
    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2009-06-11 20:04:41
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    bo te promocje bez vatu to na takiej zasadzie, ze do ceny dotychczasowej
    dodaja 22%
    i ludzie sie lapia... niektore towary rzeczywiscie sa taniej.. ale nie
    wiele...

  • 5. Data: 2009-06-11 21:56:23
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <h0rl85$pe$1@news.task.gda.pl>,
    ls nabazgrał:

    > No to zaden szpas...

    No ale bez vatu... Znaczy się, o 22% taniej... Od 22% drożej niż
    to... Czyli dobry interes, nie?

    W końcu napisali ,,nie dla idiotów''.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 6. Data: 2009-06-11 23:46:35
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik lrem napisał

    > No ale bez vatu... Znaczy się, o 22% taniej

    Bez VAT to = - 18,03%

    > ... Od 22% drożej niż
    > to... Czyli dobry interes, nie?

    Czyli dodają 22%, odejmują 18,03% - super interes, jeśli tak w istocie jest
    ; )

    > W końcu napisali ,,nie dla idiotów''.

    Jasne ; )
    Dla liczących inaczej : )

    adam

  • 7. Data: 2009-06-12 00:07:10
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <4a319758$1@news.home.net.pl>,
    adam nabazgrał:

    > Bez VAT to = - 18,03%

    O, byłem blisko. W pierwszym odruchu napisałem 27% ;)

    > Jasne ; )
    > Dla liczących inaczej : )

    Jokes aside, te sklepy serio są fajne dla nie-idiotów. Niektóre rzeczy
    czasami można kupić w cenach, o których ,,w Internetach'' to można
    co najwyżej pomarzyć. Jeśli nie podpadasz po schemat ,,wyszedł po bułki,
    wrócił z lodówką'', to oni raczej nie zarobią. Zwłaszcza jeśli masz MM
    po drodze (na przykład na ścieżce UG - peron SKM :>).

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 8. Data: 2009-06-12 00:28:01
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik lrem napisał

    > O, byłem blisko. W pierwszym odruchu napisałem 27% ;)

    : )))

> [...]
    > wrócił z lodówką'', to oni raczej nie zarobią. Zwłaszcza jeśli masz MM
    > po drodze (na przykład na ścieżce UG - peron SKM :>).

    Ano bywa.
    Co prawda nie kojarzę abym kiedykolwiek widział coś wybitnie taniego,
    niemniej zdarzało mi się coś kupić awaryjnie i jak się okazało - niewiele
    drożej (lub wcale) niż w sieci.
    Ostatnio, o ile mnie pamięć nie myli, kupowałem Lumixa G1 i faktycznie był
    tańszy niż w sieci.

    Jako macalnia - idealny : )

    adam

  • 9. Data: 2009-06-12 05:13:38
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > bo te promocje bez vatu to na takiej zasadzie, ze do ceny dotychczasowej
    > dodaja 22%
    > i ludzie sie lapia... niektore towary rzeczywiscie sa taniej.. ale nie
    > wiele...

    pewnie tak jest ale na szczeście nie zawsze i każdy kto mysli sprawdza.
    faktycznie kiedyś w mediaexpercie chciałem kupić TV i oglądałem go w
    czwartek. w piatek miał być bez VAT ale cena przez noc poszła do góry.
    odpuściłem
    kilka tygodni później ta sama akcja w AVANSie. Cena z półki minus VAT
    wychodziło taniej niż najlepsza cena na ceneo, więc czasami można coś trafić
    :)
    pzdr
    GL

  • 10. Data: 2009-06-12 07:09:52
    Od: osiek <o...@g...pl>

    l...@l...localdomain pisze:
    > W poście <h0rl85$pe$1@news.task.gda.pl>,
    > ls nabazgrał:
    >
    > No ale bez vatu... Znaczy się, o 22% taniej... Od 22% drożej niż
    > to... Czyli dobry interes, nie?
    >
    > W końcu napisali ,,nie dla idiotów''.

    :) dobry interes dla tych co w czerwonych koszulkach latają. wyleczyłem
    się ostatecznie z przeglądania gazetek o tych promocjach, nie mówiąc o
    zkupach po zakupie lampy. Potrzebowałem na szybko lampę, więc zakup w
    sieci odpadał. Potrzebowałem na sobotę. W czwartek kupiłem w Fotojokerze
    za 1369. W sobotę jadąc na imprezę zobaczyłem wielką czerwoną płachtę
    dziś bez VAT. Lekko wkurzony na siebie wszedłem sprawdzić cenę bezVAT ;)
    przekroślone 1799 i cena 1470... No pięknie mi taniej zwłaszcza że po
    promocji bezVATowej cena wróciła do poziomu fotojokera ;)