  • Data: 2012-02-08 21:10:42
    Temat: Re: Nikon D800 oficjalnie
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-02-08 19:05, Mikolaj Machowski wrote:
    > Chyba tak. Dla mnie wygląda, że Nikon wyraźnie rozdziela dwie linie
    > D{1-cyferka} dla reporterów, D{3-cyferki} dla studia, pejzażu.
    >
    > Trudno mi sobie wyobrazić jak miałby wyglądać ewentualny D4x. Większej
    > niż 36M matrycy Sony w najbliższym czasie nie zrobi, jakie ficzersy
    > mogłyby być interesujące dla profi studyjno/pejzażowego by coś takiego
    > kupić?

    To upakowanie jeszcze nie stanowi jakiegoś szczególnie doniosłego rekordu.
    APS-C ma 24Mpix lub 45Mpix jak liczyć za drogą sigmę, więc pełna klatka
    może sięgnąć jeszcze wiele więcej o ile tylko chcieliby. Raczej większą
    przeszkodą jest już to, że megapiksele od bardzo dawna już nie stanowią o
    takiej sile aparatu i szczególnie w tym segmencie nie dają takiej mocy
    poza wąską grupą zastosowań. Ale niech rośnie ciągle, w dół skalować sobie
    można do woli :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564