  • Data: 2009-10-23 06:32:29
    Temat: Re: Nikon D5000 - czego się obawiać? [przejście z kompakta]
    Od: "Gatar" <gatar@wytnijto poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "#:-) gps" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hbnogm$oid$1@news.onet.pl...

    >> http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=106827
    >>
    >> pozdrawiam
    >
    > Łożeszku! toś mi stracha napędził
    >
    > #:-)
    > gps

    Mam D5000 + 18-105mm i jestem zadowolony.
    Jak dla amatora (zaawansowanego) jest dobry a nawet b.dobry.
    Owszem model obarczony możliwościa wystąpienia usterki.
    Mam z tej "wadliwej" serii i od 4-5 misieęcy nic złego się nie stało.
    Sposób postępowania serwieu Nikon Polska jest skandaliczny (moim zdaniem),
    ale
    ponoć przepisów nie łamią.
    Wracając do tematu. Jest to moja druga lustrzanka cyfrowa.
    Różnica na plus w stosunku do kompaktu: większa szybkość, większa tolerancja
    na słabe warunki
    oświetleniowe, więcej widać w wizjerze, ogólnie więcej moaliwośći (choć
    niektóre kompakty
    na tym polu nie ustępują) i jeszcze zapewne cos jeszcze.
    "Minusy": z reguły większy i cięższyod kompakta (nie od każdego), droższa w
    utrzymaniu/zakupie (obiektywy wymienne).
    Polecam zestaw D5000+18-105.

    pozdrawiam
    Gatar