  • 51. Data: 2014-02-27 10:56:39
    Temat: Re: Nikon D4s
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Thursday, February 27, 2014 3:30:43 AM UTC-5, Marek Dyjor wrote:

    > ha ha... no i to wszystko wyjaśnia...

    Przeciez juz kiedys o tym pisalem
    a ty dopiero teraz zrozumiales.

    > kryzysik....

    Salonik jest po to, zebym nie musial w domu gorszyc dzieci i wnuki.
    Czasem targam panienke z wesela, grubo po polnocy, wiec chyba zrozumiale.
    Niestety po 60ce kryzysiki nastepuja.
    Najgorszy kryzysik jest wtedy, gdy zarcie zaczyna lepiej smakowac od pukania.
    Tragedii kryzysikowej jeszcze nie mam, wiec korzystam ile jeszcze sie da.
    Znam jednak takich, co to przez cale zycie maja z pukaniem kryzysik.

    Slon

  • 52. Data: 2014-02-27 14:44:26
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 26.02.2014 18:24, Slon pisze:
    > biedaczek

    Skupię się na tym słowie. Naprawdę słoma Ci z butów wystaje i momentami
    nogawki od spodni jej zakryć nie potrafią. Na to czy, ktoś jest biedny,
    czy bogaty ma wpływ wiele rzeczy i to, że ktoś jest mniej zamożny, nie
    oznacza wcale, że jest głupszy, mniej zaradny, ogólnie gorszy. Istnieje
    coś takiego jak dziedziczenie biedy i czasami mimo posiadanego
    intelektu, wiedzy bardzo ciężko jest się z tej biedy wybić. Notoryczne
    poniżanie ludzi biedniejszych świadczy jedynie o drobnomieszczaństwie i
    licznych kompleksach, które to tą drogą próbuje się redukować. Naprawdę
    co raz mniej u mnie szacunku dla Ciebie. Zastanów się nad tym co
    wypisujesz, bo myślę, że nie jestem jedynym, która tak Ciebie odbiera.

    --
    anacron
    aba/

  • 53. Data: 2014-02-27 15:00:59
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Thursday, February 27, 2014 8:44:26 AM UTC-5, anacron wrote:

> [...]
    >
    > co raz mniej u mnie szacunku dla Ciebie. Zastanów się nad tym co
    >
    > wypisujesz, bo myślę, że nie jestem jedynym, która tak Ciebie odbiera.

    Jak zwykle sie myle - kup D600.

    Slon

  • 54. Data: 2014-02-27 15:03:46
    Od: Slon <z...@g...com>

> [...]
    >
    > co raz mniej u mnie szacunku dla Ciebie. Zastanów się nad tym co
    >
    > wypisujesz, bo myślę, że nie jestem jedynym, która tak Ciebie odbiera.

    Poprawka.
    Kup D600 biedaczku.

    Slon

    Slon

  • 55. Data: 2014-02-27 19:36:48
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.02.2014 15:00, Slon pisze:

    > Jak zwykle sie myle - kup D600.

    No tak zmiana tematu :) Gdybyś nie zauważył nic o Twojej
    wiedzy/niewiedzy nie pisałem.

    --
    anacron
    aba/

  • 56. Data: 2014-02-27 19:40:19
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.02.2014 15:03, Slon pisze:
    > Kup D600 biedaczku.

    Żal mi Ciebie. Ale cóż, popsuje Ci humor. Rozumiem, że Twoja wiedza
    pozwala Ci odczytać z RAWa dane i aparatu i obiektywu. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 57. Data: 2014-02-27 19:40:41
    Od: XX YY <f...@g...com>

    bitwy na pixele ciag dalszy .
    tym razem nikon przebil canona .
    canona ma 18 mpx , nikon 16 mpx.
    czekam na riposte canon - max 14 mpx.

    wyscig trwa.

  • 58. Data: 2014-02-27 19:42:40
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Poprawka.
    > Kup D600 biedaczku.

    To jedyny argument? Żal mi Ciebie. Właściwie nie, nie żal. Utrę Ci
    trochę nosa. Rozumiem, że Twoja wiedza pozwala Ci na odczytanie danych
    aparatu i obiektywu z RAW.

    https://dl.dropboxusercontent.com/u/19673278/DSC_789
    9.NEF

    Miłego dnia

    --
    anacron
    aba/

  • 59. Data: 2014-02-27 19:44:24
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.02.2014 19:40, XX YY pisze:

    > bitwy na pixele ciag dalszy .
    > tym razem nikon przebil canona .
    > canona ma 18 mpx , nikon 16 mpx.
    > czekam na riposte canon - max 14 mpx.
    >
    > wyscig trwa.

    Co prawda nie łapię o co co chodzi ale D800 ma więcej niż 16 czy 18 :) I
    pominąłeś Sony, tam też FF już.

    --
    anacron
    aba/

  • 60. Data: 2014-02-27 19:49:49
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Donnerstag, 27. Februar 2014 19:44:24 UTC+1 schrieb anacron:

    > Co prawda nie łapię o co co chodzi ale D800 ma więcej niż 16 czy 18 :) I
    >
    > pominąłeś Sony, tam też FF już.

    jak to o co chodzi?
    kolejne modele flagowe maja coraz mniej px
    firmy sciagaja sie , ktorej uda sie sprzedac aparat z mniejsza l. pixeli.
    c1dx - reporterski aparat , flagowy - 18 mpx ( wczesniej starsza ds 22 mpx)
    najnowszy Nikon - 16 mpx
    kolej na canona - moze uda mu sie przebic N mniejsza liczba pixeli .