  • Data: 2009-09-29 13:51:39
    Temat: Re: Nikon D 90
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nieznajomy wrote:

    > Czy to znaczy, że D60 bez tego wszystkiego co ma D90 nie można zrobić
    > dobrej fotki?

    Można, ale czasami jest łatwiej z lepszym body. W trudnych warunkach
    można D90 zrobić fotkę, której przy użyciu D60 by się nie dało albo
    trzeba by się dużo nagimnastykować.
    W dobrych warunkach każdym aparatem można zrobić dobre zdjęcie, im
    trudniejsze warunki tym lepiej spisują się lepsze aparaty. Chociażby w
    przypadku porównywania D90 i D60, D60 nie pozwala na wstępne
    podniesienie lustra. Czasami może to decydować o jakości zdjęcia.
    A kwestia śrubokręta to już istotna sprawa. Przy zakupie stałek różnica
    w cenie między D60, a D90 szybko się zwraca. Z D60 nie będziesz miał AF
    w obiektywie 85mm 1.8 czy 85mm 1.4. Nie ma jeszcze systemowego szkła
    portretowego z wbudowanym silnikiem.

    Każdym aparatem można zrobić dobre zdjęcie, ale w określonych warunkach
    już nie.

    wer