    From: "Bogusław Pazorek" <b...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nikon D 90
    Date: Tue, 29 Sep 2009 13:31:28 +0000 (UTC)

    cichybartko <c...@g...com> napisał(a):

    > Nie daj się podpuszczać ;) choć Nieznajomy zbiera niezbyt pochlebne
    > opinie to w tym przypadku akurat ma rację że najwięcej zależy od nas, od
    > naszego podejścia do tematu i stopnia zafascynowania nim. Choć z drugiej
    > strony pracę należy sobie ułatwiać, więc inwestycja w narzędzia ma sens,
    > ale może tym razem lepiej zainteresować się szkłem które ostrzej rysuje
    > zamiast nowego body.

    Tak. Myślałem i o szkle, ale znawcy tematu (nie z grupy) powiedzieli, że do
    D 60 nie ma co inwestować w szklo. Ma ograniczone możliwości. Stąd pomysł
    wymiany body. Potem sukcesywnie dokupi sie i np.10-20 (marzy mi sie), albo
    inne.Nieznajomy ma rację, ale nie do końca. Mając cz.b. ołówek nie
    narysujesz kolorowego obrazka, choćbyś nie wiem jakim był artystą.
    Mu sie rozumiemy.
    Bogusław