  • 11. Data: 2009-03-06 09:51:39
    Temat: Re: Nikon 50 - 200 VR lub 70 - 300 VR zamienniki
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 5 Mar, 16:10, Michał Grzelak <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Na takiego jednego dzięcioła czarnego, którego ścigałem dwa dni temu,
    > nawet 500 na matrycy DX było by za mało. Diabelnie płochliwe bydlę!

    Na takiego dzięcioła to może być za mało światła...

    > Wracając do sedna. Nikkor 70-300 VR jest chyba najlepszym wyborem w tej
    > cenie. Nie dostaniesz nic w tym zakresie ze stabilizacją.

    Ale on ma 5.6 na długim końcu - warto o tym pamiętać.

  • 12. Data: 2009-03-06 15:10:39
    Od: Michał Grzelak <m...@p...onet.pl>

    slaweks pisze:

    > Ale on ma 5.6 na długim końcu - warto o tym pamiętać.

    Jasne, tylko ile będziesz musiał zapłacić za coś co na długim ma 2,8,
    szybki AF, redukcję drgań i da się podpiąć pod D60?
    M..M

  • 13. Data: 2009-03-06 15:45:16
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 6 Mar, 16:10, Michał Grzelak <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Jasne, tylko ile będziesz musiał zapłacić za coś co na długim ma 2,8,
    > szybki AF, redukcję drgań i da się podpiąć pod D60?

    I czy da się unieść? W lesie jest dość ciemno (pogoń za dzięciołami) a
    jasny długi obiektyw to duży i ciężki obiektyw.

  • 14. Data: 2009-03-06 16:56:27
    Od: Michał Grzelak <m...@p...onet.pl>

    slaweks pisze:

    > I czy da się unieść? W lesie jest dość ciemno (pogoń za dzięciołami) a
    > jasny długi obiektyw to duży i ciężki obiektyw.
    Sigma do 200-500 f2,8 dodawała Szerpę... czy może tylko prelegent na
    prezentacji tak żartował ;-)
    M..M