  • 21. Data: 2010-08-27 17:54:54
    Temat: Re: Nigdy więcej Fiata - porażka
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Icek wrote:
    > Rok temu kupiliśmy nowego Fiata Doblo. Miał juz za sobą 2 usterki
    > uniemożliwiające kontynuację jazdy (awaria układu paliwowego).

    chyba masz pecha bo to popularne auto w dosc dobrej cenie patrzac na
    konkurencje
    Moze lales wode z orlenu we Wroclawiu ;)?

  • 22. Data: 2010-08-27 18:03:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysiek82" <o...@c...pl> wrote in message

    > citroen,

    Czyli też model na F :-)
    Kupujecie badziewie i się potem dziwicie że się psuje.

    > wszystko może się zepsuć nie ma co przesadzać, to masówka jest.

    Jest zasadnicza różnica pomiędzy wszystko MOŻE się zepsuć
    a wszystko się psuje.

    Ja mam już trzeci rok 2004 hondę accord i nie miałem ANI JEDNEJ
    usterki uniemożliwiającej jazdę. Jedyną usterkę jaką zgłosiłem do
    serwisu na gwarancji to było dyskretne przygasanie świateł mijania
    gdy się włączał wentylator dmuchawy lub kompresor klimy...
    Z tym, że to nie jest model na F, więc tu jest to sytuacja NORMALNA.
    To samo było z moją starą toyotą camry 1995 - żadnych usterek
    uniemożliwiających jazdę przez wiele lat użytkowania i setki tyś km.

  • 23. Data: 2010-08-27 18:07:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "choczsz" <z...@j...pl> wrote in message
    c.googlegroups.com...
    > Mam Fiata Brava z konca 1997. [...]
    > Kiedys auta robili inaczej?

    Te trefne z tego rocznika już po prostu są na złomie.
    Ty jeździsz przesianym...

  • 24. Data: 2010-08-27 18:17:14
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-08-27 18:03, Pszemol pisze:

> [...]
    > serwisu na gwarancji to było dyskretne przygasanie świateł mijania
    > gdy się włączał wentylator dmuchawy lub kompresor klimy...

    A jak ci powiem, że znam 3 auta na F i w żadnym nie było usterki
    unieruchamiającej auto? No, w jednym była, ale tak to jest jak się
    pierwszeństwo na skrzyżowaniu wymusza.

  • 25. Data: 2010-08-27 18:27:36
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Czyli też model na F :-)
    > Kupujecie badziewie i się potem dziwicie że się psuje.

    kurde, miałem Megankę I 1.6 z 96' i zajefajna była. Złego słowa nie powiem
    oprócz tego, że po 10 latach zaczeły gnić progi i błotniki.
    A teraz dygam się strasznie z zakupem niemieckiego Audi A6 2.0TDI 140KM -
    zdychające masowo silniki i zawiecha na max 20k km.
    Chyba wolałbym Lagunę.

    --
    Irokez

  • 26. Data: 2010-08-27 18:33:19
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 27 Aug 2010 14:37:20 +0200, WOJO
    <s...@a...unknown.hehe> wrote:

    > Z ciekawości, jaką markę konkurencyjną masz na myśli, gdzie w ciągu roku
    > pojawiają się trzy różne usterki uniemożliwiające jazdę ?

    Alfa Romeo :P

    r.
    _____________

  • 27. Data: 2010-08-27 19:16:38
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Rok temu kupiliśmy nowego Fiata Doblo. Miał juz za sobą 2 usterki
    > uniemożliwiające kontynuację jazdy (awaria układu paliwowego).
    >
    > Dziś odpadł drążek zmiany biegów i to jeszcze na luzie (bo na biegu to bym
    > gdzieś dojechał).
    >
    > Dramat. Auto ma 25 tys i rok czasu i na karku już 3 poważna usterka

    Jeszcze mi tylko powiedz czy twój fiat to diesel, czy benzyna ?. Jak diesel
    to po 50 tyś gwarantowana wymiana koła dwumasowego. Wiem bo mój kumpel rok
    temu wymieniał....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 28. Data: 2010-08-27 19:17:11
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości

    > Alfa Romeo :P

    Kurde, może coś w tym jest.
    Raz mi padło auto pod domem, nie mogłem zapalić. Okazało się że umarł
    akumulator Bosch Silver.

    --
    Irokez
    AR 156 2.4JTD

  • 29. Data: 2010-08-27 20:14:04
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 27 Aug 2010 19:17:11 +0200, Irokez <n...@e...pl>
    wrote:

    > Raz mi padło auto pod domem, nie mogłem zapalić. Okazało się że umarł
    > akumulator Bosch Silver.

    Owszem, owszem. Cała reszta to zużycie eksploatacyjne ;)

    r (myśmy też mieli AR).

  • 30. Data: 2010-08-27 20:18:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Irokez" <n...@e...pl> wrote in message

> [...]
    > A teraz dygam się strasznie z zakupem niemieckiego Audi A6 2.0TDI 140KM -
    > zdychające masowo silniki i zawiecha na max 20k km.

    Bo niemieckie wcale nie są wiele lepsze od tych na F :-)