  • Data: 2010-08-27 15:28:28
    Temat: Re: Nigdy więcej Fiata - porażka
    Od: freddiPL <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Sie, 15:14, "amir" <d...@g...pl> wrote:
    >  > Dziś odpadł drążek zmiany biegów i to jeszcze na luzie (bo na biegu to
    > bym

    > 10 letni opel
    >
    > w przeciagu 5 lat jedna usterka uniemozliwiająca jazde
    > 30tys rocznie robię
    >
    > pozdrawiam

    No to ja dołoże na podstawie moich samochodów które są w rodzinie od
    nowości.
    Toyota Prius- zero usterek jakichkolwiek ale przepaliła się żarówka od
    świateł drogowych,dwa razy.Raz lewa raz prawa.Rocznik 2004,przebieg 75
    tys km
    VW Polo.W ciągu miesiąca od odebrania z salonu 2 x był ściągany lawetą
    bo nie mógł kontynuować jazdy.Raz imobilizer zwariował a drugi coś z
    elektroniką ale nie wiem dokłądnie.Od tego czasu było kilka
    drobniejszych usterek ale nic poważnego.Czujnik temperatury silnika to
    najpoważniejsza.Rocznik 2002 przebieg dzisiaj 12 tys km (SIC )
    Audi A6 - jak narazie tylko eksploatacyjne rzeczy .Rocznik 2004 ale u
    mnie od 2008 roku.Wg historii serwisowej tylko eksploatacja,bez
    usterek