  • 1. Data: 2010-07-15 15:46:25
    Temat: Nieznane urządzenie
    Od: "Lato" <n...@w...pl>

    Pytanie do ekspertów: Co to może byc i gdzie stery do tego ?

    http://img180.imageshack.us/f/111pb.jpg/

  • 2. Data: 2010-07-15 16:15:31
    Temat: Re: Nieznane urządzenie
    Od: Olek <a...@d...pl>

    W dniu 2010-07-15 17:46, Lato pisze:
    > Pytanie do ekspertów: Co to może byc i gdzie stery do tego ?
    >
    > http://img180.imageshack.us/f/111pb.jpg/

    używasz jakieś karty do internetu gsm ?

  • 3. Data: 2010-07-15 16:22:41
    Od: "Lato" <n...@w...pl>

    > używasz jakieś karty do internetu gsm ?

    no i właśnie z tym jest problem, jest sobie "modem" w postaci pendrajwa, wg
    animacji na stronie orange mam wetknąć ten modem i wszystko "samosie" a
    tymczasem internet nie działa

    komp to stare pentium 4 z windowsem XP...

  • 4. Data: 2010-07-15 16:29:35
    Od: Olek <a...@d...pl>

    W dniu 2010-07-15 18:22, Lato pisze:

> [...]
    > a tymczasem internet nie działa
    >
    > komp to stare pentium 4 z windowsem XP...

    a widzisz więc dobrze trafiłem :)
    ostatnio miałem identyczną sytuację - udało Ci się zainstalować soft z
    pendrive'a? szczerze mówiąc nie pamiętam jak to dokładnie zrobiłem - na
    pewno poodpinałem wszystkie inne urządzenia na USB...

  • 5. Data: 2010-07-15 18:29:34
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "Lato" <n...@w...pl> wrote in message news:i1nal4$8jf$1@news.onet.pl...
    > Pytanie do ekspertów: Co to może byc i gdzie stery do tego ?
    >
    > http://img180.imageshack.us/f/111pb.jpg/

    stery masz na modemie ktory instaluje sie w systemie tez jako
    pendrive

  • 6. Data: 2010-07-15 23:03:36
    Od: MAR <M...@s...org>

    On Thu, 15 Jul 2010 18:22:41 +0200, Lato wrote:

    > no i właśnie z tym jest problem, jest sobie "modem" w postaci pendrajwa, wg
    > animacji na stronie orange mam wetknąć ten modem i wszystko "samosie" a

    "Samosię" czyli autoplay.

    > tymczasem internet nie działa

    Internet czy modem ?

    --
    Mar.

  • 7. Data: 2010-07-16 12:49:19
    Od: "Lato" <n...@w...pl>

    > Internet czy modem ?

    nie działa modem=nie działa internet

  • 8. Data: 2010-07-16 17:54:49
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-07-15 18:29, Olek wrote:

> [...]
    > pendrive'a? szczerze mówiąc nie pamiętam jak to dokładnie zrobiłem - na
    > pewno poodpinałem wszystkie inne urządzenia na USB...

    dobra instalowałem jeszcze raz - pieprzy się, bo stara wersja softu,
    ściągnij najnowsze sterowniki powinno być ok...

  • 9. Data: 2010-07-16 21:41:42
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Lato" napisał:

    > Pytanie do ekspertów: Co to może byc i gdzie stery do tego ?

    Jaka płyta główna i kiedy problem się pojawił? Podziwiam wróżbiarskie
    zdolności ludzi wypowiadających się w temacie.

    Remek

  • 10. Data: 2010-07-17 04:58:03
    Od: "Lato" <n...@w...pl>

    > Jaka płyta główna i kiedy problem się pojawił? Podziwiam wróżbiarskie
    > zdolności ludzi wypowiadających się w temacie.

    dlaczego wróżbiarskie? wszystko widać na zrzucie ekranu, płyta gigabyte
    865PE pentium 4, problem pojawił się po zainstalowaniu nowego czystego
    systemu XP SP2