  • 21. Data: 2013-06-30 23:50:26
    Temat: Re: Niezły wał z OC w Allianz Direct
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 30.06.2013 20:53, Jan Komosa pisze:

    > Bzdura - to zupełnie coś innego.

    Ależ właśnie dokładnie to.

    > Jeśli mnie nie stać na pokrycie szkód, które uczynię, to jeżdżę tak
    > ostrożnie, aby nie było w zdarzeniu mojej winy abym nie został np. przez
    > sąd puszczony w skarpetkach, gdy zostanie stwierdzona w zdarzeniu moja
    > wina.

    ROTFL

    No oczywiście jak kogoś stać, to jeździ niebezpiecznie? ;->

    > I abym nie musiał płacić, będę miał sprawne hamulce i kilka innych
    > elementów wyposażenia również - bez ubezpieczenia.
    >
    > W efekcie bezpieczeństwo na drodze wzrasta - psuje je SOCJALISTYCZNY
    > OBOWIĄZEK UBEZPIECZENIA!

    Trzeba mieć potężny stopień odmóżdżenia, żeby palnąć taką brednię - że
    niby obowiązkowe OC pogarsza bezpieczeństwo na drodze...

    > Znowu lewacka bzdura - nie jest to żadną kwintesencją ale konsekwencją
    > dyktatury czyli przymusu za Wikipedią: "...rządzonego w niedemokratyczny
    > sposób, zazwyczaj przez dyktatora lub reżim wojskowy."

    A korporacja to może jest demokratyczna, hmm?

    > A może jeszcze jakiś cytacik z ulubionych autorów - może zaraz powalisz
    > czymś z Marksa/Lenina? Czy sam doszedłeś do takich wniosków?

    Może spróbuj poczytać, czym były "republiki bananowe" i skąd się tam
    brały takie a nie inne rządy.

    W szczególności sprawdź, jak PRYWATNA armia należąca do pewnego
    kapitalisty z USA obaliła demokratyczny rząd w Hondurasie.

  • 22. Data: 2013-06-30 23:55:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 30.06.2013 20:48, Jan Komosa pisze:

    > Znowu jakieś lewackie bzdury głosisz.

    Uspokój się, dzieciaku, bo ci się twoja brunatna koszulka pomarszczy.

    > Ktoś taki jak ekonomista Rybiński napisał:

    [ziew]

    Tak, to już wiemy, że twoim guru jest pomagier partii "Polen Uber
    Alles", a bogiem zapewne JKM.

    [ciach artykuł sponsorowany]

  • 23. Data: 2013-06-30 23:57:10
    Od: Jan Komosa <j...@b...pl>

    W dniu 30.06.2013 23:36, Iksiński pisze:

    > Tu akurat sprawa się komplikuje, bo wpływy z mandatów wpływają do
    > ogólnej kasy państwa i niestety ich wysokość nie zależy od
    > dochodów/majątku sprawcy.

    Marzenie lewaka - zajrzeć do PIT-u i ukarać - tak jak w socjalistycznej,
    rządzonej przez lewaków Szwecji. Wyszło jednak to lewactwo z Cioebie...
    nawet nie zdawałeś sobie sprawy z tego.

    > Z jednej strony mandat powininen być odpowiednio wysoki,

    Czyli zapominamy o nieuchronności i dowalamy ile wlezie.

    > Widzę, że Tobie trzeba elementarne rzeczy tłumaczyć... Kara musi być
    > dotkliwa, jednak nawet najbardziej ekstremalna nie przyniesie skutku,
    > jeżeli nie będzie egzekwowana.

    No to dotkliwa czy nieuchronna? Napisałeś, że nieuchronna, Zdecyduj się.
    Źeby pokazać bezsens myślenia o nieuchronności kary, założyłem, że
    kara wynosi 10zł i jest nieuchronna. Z czym widzę, że się nie zgadzasz -
    czyli z tym co wcześniej sam napisałes.

    > Nie wiem co chciałeś tym bełkotem przekazać. Mam wrażenie, że do worka
    > pt. "lewactwo" wrzucasz każdego, z kim się nie zgadzasz.

    Nie, tylko tych, którzy nie myślą i powtarzają brednie i nonsensy oraz
    chcą ograbiać innych z ich ciężko zarobionych pieniędzy na jakieś
    ubezpieczenia czy inne "konieczne" bzdury.

    > Nie musisz się chwalić jaką jednostkę chorobową masz zdiagnozowaną...

    Zdrowo nie zachowuje się ktoś, kto jak prześledzisz ten wątek chce aby
    ubezpieczenia były obowiązkowe.

    P.S.
    Widziałem kiedyś taki rysunek - do pracującej osoby przyszło trzech
    gości w krawatach i powiedzieli: "Jesteśmy z rządu, chcemy ci pomóc, ale
    najpierw oddaj nam swoje pieniądze".

    Pozdrawiam,
    Jan

  • 24. Data: 2013-06-30 23:57:51
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 30.06.2013 22:56, J.F. pisze:
    > Tak samo ... no moze niektorzy pojechaliby troche wolniej gdyby im
    > powiedziec ze auto nie ma poduszek, ABS, ESP itp.

    To nie tak. Kiedyś w aucie czuło się prędkość. Jak jechałem syrenką 120
    to się rozlatywała prawie. Teraz w tzw. aucie kompaktowym przy 180 czuje
    się jakbym siedział w fotelu w domu. Auta są coraz bardziej wygodniejsze
    i coraz mniej odczuwa się w nich prędkość, ale... No właśnie, nowoczesne
    auta naprawdę lepiej trzymają się drogi i naprawdę lepiej hamują.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 25. Data: 2013-07-01 00:01:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 30.06.2013 22:04, Jan Komosa pisze:

    > Nieprawda, zrobię to na co będę miał ochotę - w prawdziwym kapitaliźmie
    > człowiek jest wolny - i tylko ON ponosi kosekwencje swoich decyzji i
    > działań i sam o tym decyduje.

    Hehehehe.

    [ciach]

    > Właśnie teraz na skutek obowiązkowych ubezpieczeń wzrosło zagrożenie
    > utraty przeze mnie jak też przez każdego uczestnika ruchu drogowego
    > życia lub zdrowia.

    Brednie.

    > Wzrosła liczba śmiertelnych wypadków wśród pieszych,
    > gdy wprowadzono obowiązek jazdy w pasach,

    Poproszę o związek przyczynowo-skutkowy pomiędzy jeżdżeniem w pasach a
    ofiarami wśród pieszych.

    > wzrosła ilość wypadków po
    > wprowadzeniu obowiązku włączania świateł... itd. - statystyki dostępne
    > są np. na stronach policji.

    Korelacja nie oznacza związku przyczynowo-skutkowego.

    Rozumując jak ty (choć to pewien oksymoron) wzrost średniej temperatury
    wynika ze spadku liczby korsarzy (korelacja występuje).

    [ciach]

    > No niech będzie, że to samo. Ale zacznijmy od początku - gdzie w
    > republice bananowej jest kapitalizm? Bo znowu w/g Wikipedi kapitalizm
    > to: cyt.:
    >
    > "Kapitalizm - system ekonomiczny oparty na prywatnej własności, wolnej
    > przedsiębiorczości, wolnym obrocie towarami i usługami oraz na wolnej
    > konkurencji pomiędzy podmiotami."
    >
    > Gdzie jest spełniony chociaż jeden z punktów tej definicji w republice
    > bananowej?

    Republika bananowa JEST de facto prywatną własnością.

    A obrót jest tak wolny, jak pozwolą na to mający największy kapitał.

  • 26. Data: 2013-07-01 00:03:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 30.06.2013 22:32, Iksiński pisze:

    > Dobra rada. Spróbujesz z niej skorzystać?

    Nie da rady - sztywny kołnierzyk jego brunatnej koszulki odcina mu
    dopływ krwi do mózgu. Każdy, kto ma inny pogląd na świat niż jego guru
    to "lewak".

  • 27. Data: 2013-07-01 00:08:39
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 30.06.2013 20:53, Jan Komosa wrote:

> [...]
    > elementów wyposażenia również - bez ubezpieczenia.
    >
    > W efekcie bezpieczeństwo na drodze wzrasta - psuje je SOCJALISTYCZNY

    Oczywiście - w Rosji nie ma obowiązkowego OC więc jest bezpieczniej niż
    u nas.

    CBDU. A jak rzeczywistość ma odmienne zdanie to tym gorzej dla
    rzeczywistości.

    > Znowu lewacka bzdura - nie jest to żadną kwintesencją ale konsekwencją
    > dyktatury czyli przymusu za Wikipedią: "...rządzonego w niedemokratyczny
    > sposób, zazwyczaj przez dyktatora lub reżim wojskowy."

    Jeżeli masz kasę i masz "agencję ochrony" oraz nie ma prawa którego byś
    się miał obawiać to kto ci zabroni np zebrać wieśniaków z jakiejś wioski
    do pracy w twojej fabryce/plantacji/etc?

    Jeżeli ktoś ciebie nie zmusza (mniej lub bardziej skutecznie) do
    zapewnienia niewykwalifikowanym pracownikom środków ochronnych to czemu
    miałbyś to robić? Itd itp.

    Michoo

  • 28. Data: 2013-07-01 00:10:33
    Od: Jan Komosa <j...@b...pl>

    W dniu 30.06.2013 23:50, Andrzej Lawa pisze:

    > ROTFL
    >
    > No oczywiście jak kogoś stać, to jeździ niebezpiecznie? ;->

    W drugą stronę to nie zachodzi. Podam taki przykład, mam nadzieję, że
    zrozumiesz: wyobraź sobie, że stać Cię np. na zapłacenie za wybitą szybę
    w sklepie, obok, którego przechodzisz. Jednak tego nie robisz. Dlaczego
    więc jej nie wybijasz? Z takich samych względów nie zachodzi ta relacja
    w drugą stronę - tzn. nie ma tak, że "stać mnie i jeżdżę
    niebezpiecznie". Błędne wnioski wyciągnąłeś. Rozumiesz już?

    > Trzeba mieć potężny stopień odmóżdżenia, żeby palnąć taką brednię - że
    > niby obowiązkowe OC pogarsza bezpieczeństwo na drodze...

    A o tych, co wyłudzają odszkodowanie słyszałeś? Zobacz np. to:

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/798113,polowa
    nie-na-kolizje-przed-marketem-zobacz-jak-wyludzali-o
    dszkodowanie-film,id,t.html?cookie=1

    Powodowali niewątpliwie tym samym narażenie kogoś na utratę zdrowia,
    życia itd. - właśnie przez odszkodowanie.

    Pozdrawiam,
    Jan

  • 29. Data: 2013-07-01 00:11:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 01 Jul 2013 00:10:33 +0200 osobnik zwany Jan Komosa
    napisał:

> [...]
    > w drugą stronę - tzn. nie ma tak, że "stać mnie i jeżdżę
    > niebezpiecznie". Błędne wnioski wyciągnąłeś. Rozumiesz już?

    błędne rozumowanie. Dokładnie tak to działa w Rosji. Brak obowiązkowego OC
    + kasa = jeżdżę mając wszystkich w dupie

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 30. Data: 2013-07-01 00:14:34
    Od: Jan Komosa <j...@b...pl>

    W dniu 30.06.2013 23:55, Andrzej Lawa pisze:

    > Uspokój się, dzieciaku, bo ci się twoja brunatna koszulka pomarszczy.

    No tak, typowy objaw "zlewaczenia" - gdy brakuje logicznych argumentów,
    zaczynają się wyzwiska od faszystów - zawsze lewactwo tak kończy dyskusję.

    > [ziew]
    >
    > Tak, to już wiemy, że twoim guru jest pomagier partii "Polen Uber
    > Alles", a bogiem zapewne JKM.

    A Twoim Michnik?

    Pozdrawiam,
    Jan