  • Data: 2013-07-01 22:33:22
    Temat: Re: Niezły wał z OC w Allianz Direct
    Od: Jan Komosa <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.07.2013 08:39, Iksiński pisze:

    > Użytkownik "Jan Komosa" <j...@b...pl> napisał w
    > wiadomości news:kqq9jj$vh$1@news.task.gda.pl...

    > Zrozumiałem już, że nowo poznane słow "lewak" Cię podnieca, ale nie
    > musisz go używać w każdym zdaniu. Postaraj się wykrzesać większy zasób
    > obelg.

    No dobra, ale naprawdę dalej nie będę mógł się powstrzymać....

    > Kara musi być dotkliwa, to jest oczywiste, ale powinna być dotkliwa dla
    > każdego w podobny sposób. Jeżeli podstawą kary mają być pieniądze, to
    > oczywiste jest również, że powinny być proporcjonalne do zarobków
    > sprawcy. Dziś mandat 500zł dla jednego kierowcy może być połową pensji,
    > dla innego to koszt obiadu w restauracji.

    No to i za chleb oraz masełko powinniśmy płacić różnie... Jeśli tak
    uważasz, to Kulczyk lub Solorz w piekarni powinni zapłacić za bochen
    jakieś 10000zł minimum... Może jeden z nich nawet więcej... Istny raj
    dla lewactwa.

    > Podobnie należałoby stopniować kary społeczne. Sprzątanie ulicy przez
    > człowieka, który całe życie pracuje fizycznie będzie mniej upokarzające,
    > niż nakazanie takiej samej pracy prezesowi wielkiej firmy, który nawet
    > herbaty sam sobie nie zrobi.

    No tu uśmiałem się jak norka.

    > Jak na razie próbujesz innych obrażać wyzywaniem od lewaków, ale nie
    > odpowiedziałeś ani razu na konkretne argumenty, które w tym wątku padły.

    Ależ, czyżby bycie lewakiem było obraźliwe? Od kiedy to tow.Kwaśniewski
    do spółki z tow.Millerem czują się obrażani za wytykanie im lewactwa -
    sami wręcz mówią że są z tej prowieniencji i są z tego dumni. "Moje
    serce bije po lewej stronie" - kto to powiedział?

    Buhahaha - boki zrywam.

    Pozdrawiam,
    Jan