    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niezgodnosc opisu z rzeczywistoscia przy kupnie samochodu
    Date: Sun, 15 May 2011 21:49:19 +0200

    jh pisze:

    > Patrzę w te zapiski w umowie kupna-sprzedaży samochodu i tam jest mowa o
    > tym, że kupującemu jest znany stan techniczny,

    i ja bym sie tego trzymał. Wiem ze działa to na niekorzysć kupującego,
    ale "kaman" jak umowa to umowa! umówiłem sie z babcią ze codziennie
    wypije kubek mleka, ale wysoki sądzie tam jest kożuch!

    Wydaje mi sie, ze gdyby ktoś cie wprowadził w błąd, i jachałbyś kupić
    auto 500km, to szybciej wywalczysz odszkodowanie za koszty podróży, niż
    gdy podpiszesz ze znasz stan techniczny. Choć jak sie teraz zastanawiam,
    to zależy od rzeczoznawcy. bo znajomość stanu technicznego tego co jest,
    nie jest jednoznaczna z widzą na temat co ma być. ( czyli czy
    wyposażenie jest zgodne z tym co sprzedawca oferował)
    ToMasz

    PS ciekawa sprawa. sędzia miałby zagwózdkę, a moze takie sprawy już
    były? Może być jeszcze duża różnica pomiedzy kupowaniem od pacjenta a od
    komisu.