-
21. Data: 2011-02-15 11:06:16
Temat: Re: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
W dniu 2011-02-14 17:37, Czarek Daniluk pisze:
> W dniu 2011-02-14 14:01, grzech pisze:
>
>> Skoro się przechwalamy;)
>> almera z 01 r. z takim samym przebiegiem nadal na: m.in oryginalnej
>> pompie paliwa, rozrządzie, wydechu i turbinie.
>> wymieniona chłodniczka oleju, przepływka, pompa wody i drobiazgi w
>> przednim zawieszeniu, klocki, tarcze.
>> Spalanie jak to w dizlu - 900-1000km na baku, oleju co 10 tys zawsze
>> tyle wylane co wlane.
>> aaa - i korek na chłodnicy wymieniony bo gumka sparciała:)
>>
>> pozdrawiam
>> grzech
>> nyska
>
> 10 lat na oryginalnym rozrządzie ?? masz naprawdę duuuuużo szczęścia ;P
> Cóż do odważnych świat należy ;P
Primera '95 też rozrząd oryginał. Z ciekawostek, oryginalna jest też m.in.
pompa wody, wydech (za wyjątkiem łącznika), katalizator działa (zbadane!)
W ogóle z rzeczy "nieeksploatacyjnych" to padł mi alternator, moduł
zapłonowy, pompa paliwa i... chyba tyle? Oraz chłodnica przegniła i kilka
rurek też wymieniłem.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
-
22. Data: 2011-02-15 12:17:14
Temat: Re: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
Od: grzech <z...@g...com>
> Primera '95<
> W ogóle z rzeczy "nieeksploatacyjnych" to padł mi alternator, moduł
> zapłonowy, pompa paliwa i... chyba tyle? Oraz chłodnica przegniła i kilka
> rurek też wymieniłem.
>
hi - co nissan to nissan:))
napisz jaki silnik bo pompa paliwa w dieselu zdeczko się różni:)
grzech
nyska