eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekadyRe: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
  • Data: 2011-02-13 10:28:20
    Temat: Re: Niezawodne nowoczesne diesle ostatnie dekady
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:ij73l8$eo5$1@news.dialog.net.pl...
    >
    > Bez przesady. Większość jeżdżących u nas (a sprowadzonych zza Odry) diesli
    > w wieku 7-8 lat ma na kołach jakieś ~300-400kkm, a nie ~120-150, które
    > wskazuje licznik. I jakoś te samochody jeżdżą. Usterki związane z
    > silnikiem zaczynają wychodzić, to fakt. Ale benzyny z takim przebiegiem
    > też bezawaryjne nie są. Minusem diesli są droższe części (sprzęgła
    > wymieniane razem z kołem dwumasowym, wtryski, pompy wtryskowe).

    Male porownanie - Sprinter CDI i LT 2.0 benzyna + CNG. W sprinterze juz 2
    razy robilem wtryskiwacze w tym raz byla regenerowana cala glowica i robiona
    turbosprezarka, przebieg 280 tys. LT jezdzi i jezdzi i zepsuc sie nie chce -
    olej i gaz, gaz i olej, czasami klocki - na blacie 250 tys...

    Przy ogolnym tredzie w ktorym zarabia sie na serwisie nie na samym
    produkcie, psujace sie diesle i chore ceny na czesci sa na reke producentom
    i to co jest im na reke jest promowane. Po malu diesel bedzie mial sens
    tylko w duzych samochodach ciezarowych - wystarczy policzyc.

    --
    Picasso

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: