    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niezapłacone mandaty
    Date: Sat, 21 Jul 2018 14:25:01 +0200
    <3...@g...com>
    <pis9h3$25j$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>

    W dniu 2018-07-21 o 10:40, Kris pisze:

    > Pewny nie jestem ale nie słyszałem o przypadku żeby zatrzymali kogoś na lotnisku bo
    mandat zza wycieraczki wyleciał

    To że ty nie słyszałeś nie oznacza ze czegoś takiego nie było.

    > Jednak trochę dalej od wycieraczki sprawa musi trafić żeby na lotnisku zatrzymali

    Owszem.
    Pani w sekretariacie się pomyli i zmieni jedną cyferkę w twoim adresie.
    I dowiesz się dopiero na lotnisku.

    > A czeg tam brakowało?
    > Bo do zapłaty to potrzebujesz nr konta i nr mandatu w opisie przelewu wpisać

    Pani na poczcie jakieś braki znalazła i kazała uzupełnić.
    A ja nie czułem się uprawniony do dopisywania czegokolwiek.

    > Więc nie zapłaciłem.
    >
    > No i super. Nie angażowali obywatela, nie musiał sie w papierologie bawić tylko
    ściagneli co sie im należało;)
    > Mam tak z rachunkiem za telefony- też tmobile sobie ściaga z mojego konta ile im
    się nalezy
    > Gdzie wg Ciebie by wysłali?

    Gdziekolwiek.
    Operator telefoniczny rachunki zaczął wysyłać nie do mnie a
    do sąsiadów dwie klatki dalej, skończyło się wyłączeniem telefonu.
    Policja kiedyś przysłała wezwanie na adres sąsiadki z naprzeciwka,
    dobrze żyje z sąsiadami to mi przyniosła, mogło się skończyć
    przymusowym doprowadzeniem.
    Kolega z pracy wezwanie na sprawę rozwodową dostał na adres rodziców
    gdzie nie mieszka od dwudziestu lat i nie jest zameldowany.
    Znany pisarz dostał prawie pół miliona kary od sadu bo wezwanie
    poszło na adres gdzie nigdy nie mieszkał.

    Udając że takie przypadki się nie zdarzają lub że o nich nic nie wiesz
    wychodzisz tylko na idiotę.