  • 1. Data: 2012-09-18 22:48:55
    Temat: Niewystarczajace uprawienia i .... co dalej
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    Witajcie,

    Czysto hipotetyczna syt. Jest PJ na B, zatrzymuja misie, mandat 300 i co
    dalej? Pchanie motocykla, holowanie, czy jazda?:)

    M.

  • 2. Data: 2012-09-18 23:04:01
    Temat: Re: Niewystarczajace uprawienia i .... co dalej
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 18 Sep 2012 22:48:55 +0200 osobnik zwany Mikolaj
    Jopczynski napisał:

    > Witajcie,
    >
    > Czysto hipotetyczna syt. Jest PJ na B, zatrzymuja misie, mandat 300 i co
    > dalej? Pchanie motocykla, holowanie, czy jazda?:)

    laweta, kolega, inne *)

    *) niepotrzebne skreślić

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2012-09-18 23:11:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-09-18 22:48, Użytkownik Mikolaj Jopczynski napisał:

    > Czysto hipotetyczna syt. Jest PJ na B, zatrzymuja misie, mandat 300 i co
    > dalej? Pchanie motocykla, holowanie, czy jazda?:)

    Jak masz pasażera z kat. A to jazda, jak nie masz to ściągną
    pomoc drogową, na twój koszt niestety.
    Pchanie to musiał byś na bardzo uczynnych policmajstrów trafić,
    przecież wiadomo że jak im znikniesz z widoku to pojedziesz.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-09-19 07:33:38
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-09-18 22:48, Mikolaj Jopczynski pisze:
    > Witajcie,
    >
    > Czysto hipotetyczna syt. Jest PJ na B, zatrzymuja misie, mandat 300 i co
    > dalej? Pchanie motocykla, holowanie, czy jazda?:)

    Martw sie wylaczeniami OC, a nie mandatem czy kosztem lawety

    pozdr
    newrom
    --
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 5. Data: 2012-09-19 07:39:31
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Martw sie wylaczeniami OC, a nie mandatem czy kosztem lawety
    Kilka setek tysięcy w Polsce się nie martwi...
    WOJO

  • 6. Data: 2012-09-19 07:49:22
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-09-19 07:39, WOJO pisze:

    > Kilka setek tysięcy w Polsce się nie martwi...

    Nie wiem skad dane, ale to nie istotne. Zalozylem ze Mikolaj ma cos pod
    czaszka i nie jest to sieczka ;)

    pozdr
    newrom
    --
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 7. Data: 2012-09-19 08:01:18
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-09-18 23:11, RadoslawF pisze:

> [...]
    > Pchanie to musiał byś na bardzo uczynnych policmajstrów trafić,
    > przecież wiadomo że jak im znikniesz z widoku to pojedziesz.

    Z innej beczki. Cze ten pasażer z kat. A będzie miał jakieś
    nieprzyjemności? Pasażer w samochodzie podobno ma w analogicznej
    sytuacji. A może to chodziło o właściciela pojazdu...

    --
    MN

  • 8. Data: 2012-09-19 08:19:20
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Czysto hipotetyczna syt. Jest PJ na B, zatrzymuja misie, mandat 300 i co
    > dalej? Pchanie motocykla, holowanie, czy jazda?:)

    A nie taniej zapomnieć? Wiosną jechałem puszką z papierami od moto
    (czasem też odwrotnie):)
    i rutynowa kontrola potraktowała mnie mandacikiem 50pln - toć każdemu
    może się zdarzyć zapomnieć:)

    ______
    grzech
    tdm

  • 9. Data: 2012-09-19 08:29:31
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-09-19 08:19, grzech pisze:

    > A nie taniej zapomnieć? Wiosną jechałem puszką z papierami od moto
    > (czasem też odwrotnie):)
    > i rutynowa kontrola potraktowała mnie mandacikiem 50pln - toć każdemu
    > może się zdarzyć zapomnieć:)

    Teraz coraz częściej mają kompa i mogą od reki sprawdzić.

    Pozdrawiam
    WW

  • 10. Data: 2012-09-19 08:42:11
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Z innej beczki. Cze ten pasażer z kat. A będzie miał jakieś
    > nieprzyjemności? Pasażer w samochodzie podobno ma w analogicznej sytuacji.
    > A może to chodziło o właściciela pojazdu...
    Pasażer nie będzie miał nieprzyjemności (nie ma obowiązku sprawdzać
    uprawnień kierującego).
    Właściciel użyczający pojazdu już będzie miał, o ile nie udowodni, że pojazd
    "pobrano" bez jego wiedzy.
    Pozdrawiam.
    WOJO