  • 1. Data: 2012-09-16 15:01:06
    Temat: cbr 600 f4 dziwnie chodzi.
    Od: robert14321 <robert14321@_NOSPAM_wp.pl>

    witam wszystkich forumowiczow jestem nowy i potrzebuje porady.
    zawsze kiedy ztankuje do pelna motor dziwnie chodzi a po przejechaniu
    50-60km problem znika.
    Problem polega na tym ze strasznie muli i slabo wkreca sie na obroty i
    przy tym czuc paliwo ale po przejechaniu 50km zaczyna ruwniutko pracowac i
    na wolnych obrotach chodzi super.
    dodatkowo mam pytanie czy w kraniku paliwa powinna byc rurka bo w moim jak
    go czyscilem nie bylo a patrzylem na allegro to nirkture maja inne nie.
    z gory dziekuje za pomoc.

  • 2. Data: 2012-09-16 16:13:10
    Temat: Odp: cbr 600 f4 dziwnie chodzi.
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "robert14321" alias niepiśmienny:

    Do szkoły kurwa mać! Albo słownik w dłoń i dopiero pisać.

    Johnny

    P.S Lovtza - zrób z tym coś. Może gdzieś na początku forum parę zdań o
    poprawnym pisaniu, korzystania ze sprawdzania pisowni, podstawowych zasad
    gramatyki.

  • 3. Data: 2012-09-16 18:18:33
    Temat: Re: cbr 600 f4 dziwnie chodzi.
    Od: MrGlub <g...@g...com>

    To nie jest forum tylko usenet ktory wyglada jak forum.

  • 4. Data: 2012-09-16 22:57:46
    Od: robert14321 <robert14321@_NOSPAM_wp.pl>

    ale lamus:)

  • 5. Data: 2012-09-16 23:12:56
    Od: Alf/red/ <a...@a...waw.pl>

    On 2012-09-16 22:57, robert14321 wrote:
    > ale lamus:)

    Ale kliniczny przypadek :)
    A ponieważ wciąż wierzę w dobre chęci, to http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    --
    Alf/red/

  • 6. Data: 2012-09-16 23:14:57
    Od: robert14321 <robert14321@_NOSPAM_wp.pl>

    Johnny napisal

> [...]

    > P.S Lovtza - zrób z tym coś. Może gdzieś na początku forum parę zdań o
    > poprawnym pisaniu, korzystania ze sprawdzania pisowni, podstawowych zasad
    Ty jebana cioto jak niemasz pojecia jak mi odpowiedziec na pytanie to sie
    niewpierdalaj w temat!
    Znam wielu takich "FORUMOWYCH" kozakow jestes zwyklym cieciem takim samym
    jak ci ktorych mialem okazje poznac osobiscie i niebyli juz tacy
    wyszczekani.
    Nieprubuj podbudowac sobie ego ublizajac komus i wytykajac mu jego braki w
    ortografii pamietaj ze nie tylko to sie liczy.
    Zal mi ciebie tylko tutaj mozesz zgrywac kozaka a w zyciu codziennym
    nadajesz sobie rady.
    Jestes typem ludzi ktorym pluje sie w twarz a twierdza ze dzeszc pada.
    To na tyle cwelu!

  • 7. Data: 2012-09-16 23:47:14
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-09-16 23:14, robert14321 pisze:

    > To na tyle cwelu!

    Roberto drogi kolego ..... przychodzisz tutaj na grupe (nie forum!) i
    oczekujesz, ze ktos Ci pomoze.
    Po czym ktos w malo gornolotny sposob mowi Ci, ze masz problemy z
    ojczystym jezykiem i zebys wrocil jak poprawisz bledy stylistyczne i
    ortograficzne.

    A Ty rzucasz taka wiazanke, ze nikt Ci nie pomoze juz, bo pokazujesz, co
    masz za uszami....

    Zastanow sie...

    M.

  • 8. Data: 2012-09-17 06:53:06
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "robert14321" <robert14321@_NOSPAM_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:1f56239b6d5dc1118affefc4d53b9c4d$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Ty jebana cioto jak niemasz pojecia jak mi odpowiedziec na pytanie to
    > sie niewpierdalaj w temat!

    Oooo proszę. Nie dość, że niepiśmienny, to jeszcze zwykły dresiarki
    burak.

    --
    Yogi(n)

  • 9. Data: 2012-09-17 07:19:26
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > ...Jestes typem ludzi ktorym pluje sie w twarz a twierdza ze dzeszc
    > pada...

    Dziękuje za rozwianie wszystkich moich wątpliwości.
    WOJO

  • 10. Data: 2012-09-17 07:31:37
    Od: <MW>

> [...]

    > Znam wielu takich "FORUMOWYCH" kozakow jestes zwyklym cieciem takim samym
    > jak ci ktorych mialem okazje poznac osobiscie i niebyli juz tacy

    Łał! Normalnie opad szczeny. Gościu, pełen szacun! Miałeś odwagę "pojechać"
    po TAKIM forumowym kozaku? Ja pierdziu, normalnie szczyt odwagi, nie to, co
    ta forumowa banda kozaków.
    Ty jesteś prawdziwym PRAWDZIWKIEM.

    --
    MW