  • 1. Data: 2012-09-14 22:24:49
    Temat: Peugeot Vivacity 3 - nowy wariator; po jakimś czasie skuter słabnie
    Od: Piotr Stachura <p...@g...com>

    Witam wszystkich! Mam taką prośbę wielką do was czy nie orientujecie
    się co może być nie tak bo zakupiłem nowy wariator (Naraku sport) i
    zaraz po założeniu skuter chodził bardzo fajnie - super start i niezłe
    przyśpieszenie ale jak się troche pojeździ, mocniej zagrzeje to ma
    takiego jakiegoś muła na starcie gdzieś do 20km/h i to jest strasznie
    dziwne... Później jak ostygnie troche to znowu jest ok. Nie wiecie w
    czym może być problem, albo co zrobić, żeby takie coś nie występowało?
    może większa dysza w gaźniku załatwi sprawe? Sam już nie wiem. A Vivka
    pełna seria, tyle co zdjęte blokady (oczywiście wario no i
    zawirowywacz spalin) no i ten Naraku...
    Z góry wielkie dzięki za pomoc!
    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2012-09-17 12:39:36
    Od: m...@g...com

    W dniu piątek, 14 września 2012 22:24:49 UTC+2 użytkownik Piotr Stachura napisał:
    > Witam wszystkich! Mam taką prośbę wielką do was czy nie orientujecie
    >
    > się co może być nie tak bo zakupiłem nowy wariator (Naraku sport) i

    Popytaj raczej na skutery.net albo skuterowo.

    Pozdr
    Gawron
    AT