  • Data: 2012-01-29 13:22:45
    Temat: Re: Niewyrywalna kotwa ziemna.
    Od: "pluton" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wilka dostaniesz i Ci na stare lata będą wtykali różne rzeczy w wylot. A
    jak
    > Cie uśpią, nakręcą film i w necie będą puszczali? Ale jak już ma tak być
    jak
    > chcesz to bym postawił grilla i stolik przy kamieniu. Mniej roboty a efekt
    > taki sam.

    Nie ma to jak przesądy. Pewna instytucja robi na tym zaje..tą
    kasę od 2011^H^H^H 2012 lat.
    Tych kamieni mam kilka, chyba będę je przesuwał razem,
    wykorzystując na zmianę każdy z nich jako kotwę - taka synergia :)

    A co do kamienia przy grilu, to bardzo fajny pomysł. Wykorzystam
    go 'artystycznie'.

    --
    pozdrawiam
    Nullification