eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNieudana naprawaRe: Nieudana naprawa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: yabba <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nieudana naprawa
    Date: Tue, 27 Jun 2017 20:09:54 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 62
    Message-ID: <oiu71r$oq4$1@node2.news.atman.pl>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <X...@l...net>
    <X...@1...0.0.1>
    <1on0ju2orzrht$.hog02fzwmy6c$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <oiovvl$rag$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <oit25d$lg9$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    NNTP-Posting-Host: 89-72-146-8.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1498587003 25412 89.72.146.8 (27 Jun 2017 18:10:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Jun 2017 18:10:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.2.1
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 170627-0, 2017-06-27), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2608968
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-06-27 o 12:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik yabba g...@g...com ...
    >
    >>>>>>> Ano. Pokazuje ze jest problem z cisnieniem na wejsciu do pompy
    >>>>>>> wysokiego cisnienia.
    >>>>>>
    >>>>>> To może właśnie ten czujnik ciśnienia przed pompą wys. ciś. jest
    >>>>>> problemem?
    >>>>>>
    >>>>> Wymieniony na nowy a potem jeszcz raz dla pewnosci na kolejny.
    >>>>> To nie to.
    >>>>>
    >>>> Może wężyk z baku jest niedrożny?
    >>>>
    >>> Nie, paliwo dochodzi leci jak głupie.
    >>> Filtr paliwa tez wymieniony.
    >>> Sprawdzone - problemem jest prad na sterowniku na wejściu do pompy.
    >>> Idzie za niski przez co otwiera sie zby słabo.
    >>
    >> Co to znaczy za niski prąd? Czy ma być 12V a dochodzi tylko np. 8V
    >> (bez obciążenia/pod obciążeniem)? Czy też pompa potrzebuje 1A, a ECU
    >> jest w stanie podać tylko 500mA?
    >>
    > W sensie ze prąd steruje otwarciem, i np. maks otwarcie to 12V a on daje 3V
    > i nie otweira.
    >

    Czy te 3 V jest zawsze, nawet na kablu odłączonym od sterownika na
    wejściu pompy?

    >>> Tym steruje ECU, stąd diagnoza ze z nim jest coś nie tak.
    >>>
    >>
    >> Steruje bezpośrednio ze swojego wyjścia czy przez przekaźnik?
    >>
    > Podobno bezposrednio.
    >
    >>> Pytanie skąd taki zbieg okolicznosci, ze wymiana pompy w baku
    >>> sprawiła, ze nagle auto przestało działac...
    >>
    >> Może coś zwarł niechcący i uszkodził sterownik albo podczas
    >> manipulacji urwał się jakiś nadgnity kabel?
    >>
    >> Kolega miał cyrki z prądem w Maximie (zapalał raz na 20 prób), bo
    >> poprzedni naprawiacz odłączył sobie beztrosko kabel do jednego z
    >> punktów masy.
    >
    > :)
    > Masy sa na pewno ok.
    > Tez miałem/mam takie skojarzenie, ze jedyne rozsadne wytłumaczenie to jakas
    > przypadkowo zrobiona zwara.
    >

    Z ciekawostek motoryzacyjno-elektrycznych, to mi się kiedyś trafiła
    Astra II z uszkodzonym wejściem masy w ECU. ECU "brało sobie" masę z
    wejścia podłączonego do świateł STOP. Efekt był taki, że silnik gasł po
    naciśnięciu hamulca. Jak wyjęło się żarówki od stopów, to silnik w ogóle
    nie dawał się uruchomić.


    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: