-
Data: 2017-06-27 20:09:54
Temat: Re: Nieudana naprawa
Od: yabba <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2017-06-27 o 12:00, Budzik pisze:
> Użytkownik yabba g...@g...com ...
>
>>>>>>> Ano. Pokazuje ze jest problem z cisnieniem na wejsciu do pompy
>>>>>>> wysokiego cisnienia.
>>>>>>
>>>>>> To może właśnie ten czujnik ciśnienia przed pompą wys. ciś. jest
>>>>>> problemem?
>>>>>>
>>>>> Wymieniony na nowy a potem jeszcz raz dla pewnosci na kolejny.
>>>>> To nie to.
>>>>>
>>>> Może wężyk z baku jest niedrożny?
>>>>
>>> Nie, paliwo dochodzi leci jak głupie.
>>> Filtr paliwa tez wymieniony.
>>> Sprawdzone - problemem jest prad na sterowniku na wejściu do pompy.
>>> Idzie za niski przez co otwiera sie zby słabo.
>>
>> Co to znaczy za niski prąd? Czy ma być 12V a dochodzi tylko np. 8V
>> (bez obciążenia/pod obciążeniem)? Czy też pompa potrzebuje 1A, a ECU
>> jest w stanie podać tylko 500mA?
>>
> W sensie ze prąd steruje otwarciem, i np. maks otwarcie to 12V a on daje 3V
> i nie otweira.
>
Czy te 3 V jest zawsze, nawet na kablu odłączonym od sterownika na
wejściu pompy?
>>> Tym steruje ECU, stąd diagnoza ze z nim jest coś nie tak.
>>>
>>
>> Steruje bezpośrednio ze swojego wyjścia czy przez przekaźnik?
>>
> Podobno bezposrednio.
>
>>> Pytanie skąd taki zbieg okolicznosci, ze wymiana pompy w baku
>>> sprawiła, ze nagle auto przestało działac...
>>
>> Może coś zwarł niechcący i uszkodził sterownik albo podczas
>> manipulacji urwał się jakiś nadgnity kabel?
>>
>> Kolega miał cyrki z prądem w Maximie (zapalał raz na 20 prób), bo
>> poprzedni naprawiacz odłączył sobie beztrosko kabel do jednego z
>> punktów masy.
>
> :)
> Masy sa na pewno ok.
> Tez miałem/mam takie skojarzenie, ze jedyne rozsadne wytłumaczenie to jakas
> przypadkowo zrobiona zwara.
>
Z ciekawostek motoryzacyjno-elektrycznych, to mi się kiedyś trafiła
Astra II z uszkodzonym wejściem masy w ECU. ECU "brało sobie" masę z
wejścia podłączonego do świateł STOP. Efekt był taki, że silnik gasł po
naciśnięciu hamulca. Jak wyjęło się żarówki od stopów, to silnik w ogóle
nie dawał się uruchomić.
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 27.06.17 20:39 Pszemol
- 27.06.17 20:39 Pszemol
- 27.06.17 21:03 re
- 27.06.17 21:19 Pszemol
- 27.06.17 23:00 Budzik
- 27.06.17 23:01 Pszemol
- 28.06.17 00:29 Pszemol
- 28.06.17 00:38 Pszemol
- 28.06.17 01:04 LordBluzg(R)
- 28.06.17 01:09 LordBluzg(R)
- 28.06.17 03:20 Pszemol
- 28.06.17 03:26 Pszemol
- 28.06.17 07:00 Budzik
- 28.06.17 09:20 LordBluzg(R)
- 28.06.17 09:53 LordBluzg(R)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=