eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNieudana naprawaRe: Nieudana naprawa
  • Data: 2017-06-27 20:09:54
    Temat: Re: Nieudana naprawa
    Od: yabba <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-06-27 o 12:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik yabba g...@g...com ...
    >
    >>>>>>> Ano. Pokazuje ze jest problem z cisnieniem na wejsciu do pompy
    >>>>>>> wysokiego cisnienia.
    >>>>>>
    >>>>>> To może właśnie ten czujnik ciśnienia przed pompą wys. ciś. jest
    >>>>>> problemem?
    >>>>>>
    >>>>> Wymieniony na nowy a potem jeszcz raz dla pewnosci na kolejny.
    >>>>> To nie to.
    >>>>>
    >>>> Może wężyk z baku jest niedrożny?
    >>>>
    >>> Nie, paliwo dochodzi leci jak głupie.
    >>> Filtr paliwa tez wymieniony.
    >>> Sprawdzone - problemem jest prad na sterowniku na wejściu do pompy.
    >>> Idzie za niski przez co otwiera sie zby słabo.
    >>
    >> Co to znaczy za niski prąd? Czy ma być 12V a dochodzi tylko np. 8V
    >> (bez obciążenia/pod obciążeniem)? Czy też pompa potrzebuje 1A, a ECU
    >> jest w stanie podać tylko 500mA?
    >>
    > W sensie ze prąd steruje otwarciem, i np. maks otwarcie to 12V a on daje 3V
    > i nie otweira.
    >

    Czy te 3 V jest zawsze, nawet na kablu odłączonym od sterownika na
    wejściu pompy?

    >>> Tym steruje ECU, stąd diagnoza ze z nim jest coś nie tak.
    >>>
    >>
    >> Steruje bezpośrednio ze swojego wyjścia czy przez przekaźnik?
    >>
    > Podobno bezposrednio.
    >
    >>> Pytanie skąd taki zbieg okolicznosci, ze wymiana pompy w baku
    >>> sprawiła, ze nagle auto przestało działac...
    >>
    >> Może coś zwarł niechcący i uszkodził sterownik albo podczas
    >> manipulacji urwał się jakiś nadgnity kabel?
    >>
    >> Kolega miał cyrki z prądem w Maximie (zapalał raz na 20 prób), bo
    >> poprzedni naprawiacz odłączył sobie beztrosko kabel do jednego z
    >> punktów masy.
    >
    > :)
    > Masy sa na pewno ok.
    > Tez miałem/mam takie skojarzenie, ze jedyne rozsadne wytłumaczenie to jakas
    > przypadkowo zrobiona zwara.
    >

    Z ciekawostek motoryzacyjno-elektrycznych, to mi się kiedyś trafiła
    Astra II z uszkodzonym wejściem masy w ECU. ECU "brało sobie" masę z
    wejścia podłączonego do świateł STOP. Efekt był taki, że silnik gasł po
    naciśnięciu hamulca. Jak wyjęło się żarówki od stopów, to silnik w ogóle
    nie dawał się uruchomić.


    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: