-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!no
t-for-mail
From: BartekK <s...@d...org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nietypowy mechanizm korbowy
Date: Sun, 16 Sep 2012 01:18:40 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 20
Message-ID: <k332l1$87v$1@mx1.internetia.pl>
References: <k32lcj$kku$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: drut.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1347751393 8447 77.252.249.9 (15 Sep 2012 23:23:13 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 15 Sep 2012 23:23:13 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <k32lcj$kku$1@node1.news.atman.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:15.0) Gecko/20120907 Thunderbird/15.0.1
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2466019
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-09-15 21:36, Sebastian Biały pisze:
> Zmiana rozmiaru powinna być możliwa z użyciem jakiegoś serwomechanizmu
> pozostającego w stanie spoczynku względem mechanizmu. Aplituda zmienia
> się znacznie wolniej niż wynosi częstotliwość drgań. Energia przenoszona
> to około 1kW przy największej amplitudzie, częstotliwośc kilka Hz.
Piszesz o mocach niedużych, pytanie tylko co z momentem :)
A może by tak osadzenie korbowodu do wału zrobić ruchome - przesuwane
bliżej/dalej środka obrotu wału? Proponowałbym po "ślimaku" wycięte
prowadnice, w których może się trzpień trzymający korbę przesuwać.
Ustalanie pozycji proste - na wale kręci się razem z wałem, tarczą ze
ślimakiem uchwyt trzymający trzpień, kąt ustawienia uchwytu względem
wału można zmieniać, więc też przesuwać dalej/bliżej trzpień i tym samym
korbę.
--
| Bartłomiej Kuźniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
173
Następne wpisy z tego wątku
- 16.09.12 08:04 Maciek
- 16.09.12 11:42 J.F.
- 16.09.12 11:52 tÎż
- 16.09.12 13:10 Sebastian Biały
- 16.09.12 13:21 Jacek
- 16.09.12 14:22 J.F.
- 16.09.12 16:43 tÎż
- 16.09.12 17:29 J.F.
- 16.09.12 17:44 tÎż
- 16.09.12 19:40 J.F.
- 16.09.12 19:49 tÎż
- 19.09.12 19:46 Adam Płaszczyca
- 30.09.12 11:41 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-03 Leszczyna nie zna prawa?
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=