  • 1. Data: 2009-02-11 18:17:45
    Temat: Nietypowy krokowiec
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam taką starą maszynę, z której ktoś wykręcił silnik krokowy. Driver do
    niego to L6115 BEZ chooperowania, zasilanie 38 V. Silnik powinien mieć
    więc dość dużą rezystancję uzwojeń. Potrzebny moment max. oceniam na
    jakieś 3-5Ncm. Rozmiar standardowy 57x57mm.
    Wszystkie pasujące mechanicznie, które znalazłem, wymagałyby choopera, a
    tu go nie ma.
    Czy ktoś mógłby mi wskazać firmę, która produkuje nietypowe silniki?

    Sorry, jeśli NTG.

    Pozdrawiam
    JS

  • 2. Data: 2009-02-11 18:20:33
    Temat: Re: Nietypowy krokowiec
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    JS pisze:
> [...]
    > tu go nie ma.
    > Czy ktoś mógłby mi wskazać firmę, która produkuje nietypowe silniki?

    Sorry miało być 30-50Ncm
    JS

  • 3. Data: 2009-02-11 19:50:19
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

> [...]
    > tu go nie ma.
    > Czy ktoś mógłby mi wskazać firmę, która produkuje nietypowe silniki?

    http://www.wobit.com.pl/
    Robia tez chyba na zamowienie.

  • 4. Data: 2009-02-12 18:21:19
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    T.M.F. pisze:

    > http://www.wobit.com.pl/
    > Robia tez chyba na zamowienie.

    Ich ofertę przeglądałem, ale nie wiedziałem, że można zamówić coś
    nietypowego. Dzięki za sugestię.

    JS