  • 1. Data: 2009-02-10 20:51:08
    Temat: pytanie laika o zasilacz
    Od: MK <m...@b...wp.pl>

    W instrukcji urzadzenia mam napisane, ze wymaga zasilania "10...13VDC
    max 110mA"

    Czy taki zasilacz bedzie ok?
    http://www.allegro.pl/item541903285_nowy_zasilacz_12
    v_1a_impulsowy_stabilizowany.html

    Jesli nie to podpowiedzcie cos innego.

    Dzieki!

  • 2. Data: 2009-02-10 21:59:23
    Temat: Re: pytanie laika o zasilacz
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > W instrukcji urzadzenia mam napisane, ze wymaga zasilania "10...13VDC
> [...]

    Jeśli idzie o napięcie i prąd - to OK! Napięcie w przedziale, prąd stały
    (DC po V na to wskazuje), prąd maksymalny z duuużym zapasem ;)... jest
    jeszcze jedna ważna sprawa! Rozmiar wtyczki oraz polaryzacja. Ten
    zasilacz ma plus w środku minus na zewnątrz. A urządzenie?? Na
    urządzeniu zapewne jest tabliczka tego typu:
    http://www.monterdiy.vel.pl/sc4zas006.gif
    Jeśli jest tak, to zasilacz może być, jak plus z minusem są zamienione,
    to nie...

    Pozdrawiam
    Konop

  • 3. Data: 2009-02-11 11:43:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MK" <m...@b...wp.pl> napisał w wiadomości
    >W instrukcji urzadzenia mam napisane, ze wymaga zasilania
> [...]

    Teoretycznie bardzo dobry, z dokladnosciado wtyczki.

    Praktycznie .. Chinczykom wierzyc nie mozna. Ale przy takim
    nadmiarze pradu moze nie trzeba.

    J.