  • 11. Data: 2015-06-10 11:00:39
    Temat: Re: Nietypowe (???) radio z time-shift
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 10 czerwca 2015 10:20:00 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > a) tej papki ktora leci w radiu nie warto nagrywac :-)
    >
    > b) ... jakos tak Chinczycy wykonczyli innych producentow. W
    > samochodzie mam radio z bajerami, w komorce z bajerami, ale tak do
    > kuchni czy na plaze, to w sklepach glownie galka strojone.
    > Po co to komu - bez pamieci, bez precyzji, bez stabilnosci ... ale
    > innych niemal nie ma, albo jakies chore pieniadze.
    > I za chinskim wzorem poszli i markowi producenci.
    >
    > Ale widac i w Chinach zaczal byc to problem, bo ostatnio przybylo
    > troche lepszych.

    W tesco kupilem kiedys radyjko z pamięciami, strojeniem na guzik, gra mp3 z karty i
    pendrajwa.
    Dosyc dobrze stroi.
    Cena w okolicy 70PLN.

    Producent to "Technika" zielone opakowanie.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 12. Data: 2015-06-10 11:05:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup

> [...]
    >Dosyc dobrze stroi.
    >Cena w okolicy 70PLN.
    >Producent to "Technika" zielone opakowanie.

    Znam, jak pisalem - powoli takich produktow przybywa. Ale przez wiele
    lat byla bryndza.
    Widac i Chinczycy zaczeli sie zastanawiac co im utrudnia zycie :-)

    J.

  • 13. Data: 2015-06-10 11:18:58
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-06-10 o 11:05, J.F. pisze:

    > Znam, jak pisalem - powoli takich produktow przybywa. Ale przez wiele
    > lat byla bryndza.
    > Widac i Chinczycy zaczeli sie zastanawiac co im utrudnia zycie :-)

    "Technika" to UMC :)
    http://www.umc-slovakia.sk/
    http://elektronikab2b.pl/biznes/24018-umc-przejmuje-
    podtorunskiego-sharpa#.VXgA00Z8qNk

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 14. Data: 2015-06-10 12:04:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-10 o 10:19, J.F. pisze:
    > a) tej papki ktora leci w radiu nie warto nagrywac :-)

    Czasem coś się znajdzie. Chodzi o to żeby nie słuchać papki reklamowej
    :-) Skoro mam w tv to dlaczego nie w radiu?

  • 15. Data: 2015-06-10 12:09:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup

    >"Technika" to UMC :)
    >http://www.umc-slovakia.sk/
    >http://elektronikab2b.pl/biznes/24018-umc-przejmuje
    -podtorunskiego-sharpa#.VXgA00Z8qNk

    No bo UMC to blisku Sharpa.

    Ale na tym radyjku napisane "made in Slovakia ?
    Ale przybywa - o prosze - "polska' firma
    http://www.sencor.pl/przenosne-radio
    http://www.eltra.pl/radioodbiorniki_przenosne,kat,12

    J.

  • 16. Data: 2015-06-10 12:18:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...

    >Czasem coś się znajdzie. Chodzi o to żeby nie słuchać papki
    >reklamowej :-) Skoro mam w tv to dlaczego nie w radiu?

    W TV leca filmy, ludzie chca nagrywac.
    Choc cos mi sie widzi, ze czesciej nagrywaja kolejne odcinki seriali
    :-)

    Widac serial z video jest lepszy niz serial tylko z audio :-)

    A przeciez telenowele to Polskie Radio wymyslilo :-)

    Tak czy inaczej - przez ostatnia dekade odbywalo sie raczej
    upraszczanie odbiornikow.
    Ale widac zmiany i moze sie jeszcze doczekasz ... albo i nie, przeciez
    mozna przez internet odsluchac :-)

    J.

  • 17. Data: 2015-06-10 12:24:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-10 o 12:18, J.F. pisze:
    > Ale widac zmiany i moze sie jeszcze doczekasz ... albo i nie, przeciez
    > mozna przez internet odsluchac :-)

    Ojtam ojtam :-) Przez internet też nachalnie wstawiają reklamy.
    Nagrałbym sobie i przewijjjaaallll :-)

  • 18. Data: 2015-06-10 13:02:36
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    .pl...

    >a) tej papki ktora leci w radiu nie warto nagrywac :-)

    Jak sie slucha RMFów i innych Zetek to jest to prawda, ale radyjow jest
    wiecej - chocby trójka, ktorej tez zdarza codzienna kupa (np. godzinna
    audycja o 12), ale jest tez sporo rzeczy interesujacych.

  • 19. Data: 2015-06-10 13:56:01
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 10.06.2015 o 12:18 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > albo i nie, przeciez mozna przez internet odsluchac :-)

    Filmy też można przez internet a jednak jest DVR

    --
    SW3
    ----

  • 20. Data: 2015-06-11 01:54:55
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Ghost" wydumał(a) w wiadomości ID news:55781951$0$8376$65785112@news.neostrada.pl
> [...]
    > wiecej - chocby trójka, ktorej tez zdarza codzienna kupa (np. godzinna
    > audycja o 12), ale jest tez sporo rzeczy interesujacych.

    Pitu-pitu. Jak się zasieg i wielość nie poprawi, do auta nie kupię. Zbyt wiele
    podrózuję, żeby nie korzystac z funkcji AF. Przynajmniej tutaj mam jakieś
    możliwości.
    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))