  • 41. Data: 2015-06-17 22:27:32
    Temat: Re: Nietypowe (???) radio z time-shift
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "J.F."
    >---

    >I starego wyrzucac na zlom.
    >Ale ... po cos kupowali te nowe telewizory ... zeby sie pochwalic
    >przed znajomymi ?
    >---
    >Żeby się lepiej poczuć

    No, niektorzy istotnie tak maja :-)

    >---
    >Ale jak korzystac, jesli nie ma sygnalu ?
    >Owszem, moze byc, z BlueRay, z internetu, z satelity, z kablowki ...
    >---
    >Sam widzisz, jak ktoś naprawdę chce to nie ma problemu.

    No, jeszcze trzeba miec odpowiednie materialy.
    Na razie to unikaty, ale wkrotce te 4k moze przestac byc tak calkiem
    bezuzyteczne :-)

    >Może i faktycznie nie chce, ale kupuje cały telewizor a nie samo 4k.

    Patrzac na cenniki i oferty, to jednak 4k kupujesz osobno :-)

    >Osobiscie mam dylemat - 3D czy nie 3D.
    >No, ale informacje o coraz krotszym czasie zycia TV zachecaja to
    >zakupu tanszego 2D :-)
    >---
    >Nie dotarłem do takich informacji. Pewnie nie będą działały 30 lat
    >jak Zefir, bo też tak długie działanie jest niepożądane, chcemy
    >zmian. Ale wszystkie moje telewizory działają już ładnych kilka lat i
    >jak kiedyś to

    To bylo kiedys :-)

    >były LCD tak dzisiaj LED to chyba czas dłuższy będzie a nie krótszy.

    To nadal jest telewizor LCD. Tylko z podswietleniem LED a nie CFL.

    >Ale jak się jakiś spipa to raczej nowy kupię niż go będę naprawiał,
    >to i z tego krótszy czas będzie.

    Naprawa coraz trudniejsza i niemal niemozliwa.

    >Oglądanie 3D jest uciążliwe z powodu okularów i chyba jednak małej
    >ilości materiałów, które zasługiwałyby na tę niedogodność. To się
    >kiedyś zmieni i będzie normalnie.

    No i wlasnie o to chodzi - czy to kiedys nastapi przed zakupem
    kolejnego telewizora :-)

    Bo doplata juz niewielka ... ale po co przeplacac, jesli nie widac
    roznicy :-)

    >PS. zła grupa

    Czemu, zaraz bedzie temat "TV w samochodzie, a nawet trzy".
    A wkrotce to moze i cztery, jesli samochody beda jezdzic same :-)

    J.

  • 42. Data: 2015-06-18 06:51:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-17 o 20:48, re pisze:
    > W samochodzie ?

    3G w zupełności wystarcza tylko trzeba dotacje unijne wykorzystać na
    poprawienie zasięgu. A to się przyda wszystkim.
    To będą mądrzej wydane pieniądze.

  • 43. Data: 2015-06-18 10:22:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    a.pl...
    > Użytkownik "re" napisał w wiadomości
    > Użytkownik "RadoslawF"

    > I starego wyrzucac na zlom.
    > Ale ... po cos kupowali te nowe telewizory ... zeby sie pochwalic przed
    > znajomymi ?

    O sygnale satelitarnym zapomnieli?
    Sygnał HD, a zwłaszcza cyfrowy był wieki przed naziemnym.

    > Ale jak korzystac, jesli nie ma sygnalu ?
    >
    > Owszem, moze byc, z BlueRay, z internetu, z satelity, z kablowki ...

    Na przykład.

  • 44. Data: 2015-06-18 10:51:54
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 17.06.2015 o 20:04 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > W 2007 miałem nieprzyjemność poleżenia trochę w szpitalu.
    > Kilka osób chwaliło się jakie to fajne telewizory sobie
    > kupiło, niektórzy już nawet w FullHD tyle że jeszcze tego
    > określenia nie używano.

    Pierwsze kanały HD w polskich satelitarnych platformach cyfrowych pojawiły
    się nie później niż w 2006 roku (wtedy powstała platforma n, nie wiem czy
    pozostałe nie testowały HD wcześniej).

    --
    SW3
    ----

  • 45. Data: 2015-06-18 14:36:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-06-18 o 10:51, SW3 pisze:

    > Pierwsze kanały HD w polskich satelitarnych platformach cyfrowych
    > pojawiły się nie później niż w 2006 roku (wtedy powstała platforma n,
    > nie wiem czy pozostałe nie testowały HD wcześniej).

    Nie każdy miał dostęp do do tych kanałów.
    Gość który się chwalił tym lepszym LCD (FullHD) akurat nie miał.
    Kupił bo było go stać i namówili go że to takie potrzebne
    i nowoczesne. Większość z tych co kupili jeszcze przed
    dostępem sygnału potem szybko je wyprzedawała i kupowała
    FullHD.

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2015-06-22 02:28:32
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    >---

    >I starego wyrzucac na zlom.
    >Ale ... po cos kupowali te nowe telewizory ... zeby sie pochwalic
> [...]

    Ty nie masz ? :-)

    >były LCD tak dzisiaj LED to chyba czas dłuższy będzie a nie krótszy.

    To nadal jest telewizor LCD. Tylko z podswietleniem LED a nie CFL.
    ---
    To właśnie o to mi chodziło, że będzie dłużej chodził

> [...]
    >będzie normalnie.

    No i wlasnie o to chodzi - czy to kiedys nastapi przed zakupem
    Zależy w ilu pomieszczeniach Ci go jeszcze brakuje. Garaż ? :-)

    >PS. zła grupa

    Czemu, zaraz bedzie temat "TV w samochodzie, a nawet trzy".
    A wkrotce to moze i cztery, jesli samochody beda jezdzic same :-)
    ---
    Więc ... na komunię dostałem bułgarski, czarno-biały telewizor Sport możliwy
    do zasilania z samochodu, ale przeciętny tv jednak nie działa na 12V

  • 47. Data: 2015-06-25 22:10:20
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-06-11 o 15:54, z pisze:

    > Fakt. Pisałem o odbiornikach cyfrowych.
    > Drążyłem jakiś czas temu temat w tunerach sat i dvb-t.
    > Nowe modele z nowymi procesorami miały już zaimplementowane szyfrowanie.
    Opowiadasz, mam trzy dekodery dvb-t i żaden nie szyfruje,
    szyfrowane jest hdmi ale to wynika ze standartu.
    Podłączasz dongla usb i na grywasz co chcesz, potem odtwarzasz
    na kompie, np bsplayer bez trudu odtwarza te pliki.
    Podobnie jest z satką tyle że tutaj trzeba sobie kupić
    swój dekoder np ja mam fergusona, i tu także nagrywam na usb.

    > Specjalnie szukałem starszego modelu żeby mieć wolność.
    > Z radiem cyfrowym zapewne będzie tak samo. :-(
    Wątpię.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

    ---
    Avast.

  • 48. Data: 2015-06-25 22:37:00
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-25 o 22:10, janusz_k pisze:
> [...]
    > Podobnie jest z satką tyle że tutaj trzeba sobie kupić
    > swój dekoder np ja mam fergusona, i tu także nagrywam na usb.

    Jaki masz ten dekoder? To ważne.

    http://www.ferguson-digital.eu/pl/pytania-i-odpowied
    zi/odbiorniki-ariva-50-250/390-dlaczego-nie-moge-odt
    worzy-nagran-na-komputerze.html

  • 49. Data: 2015-06-28 14:27:16
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-06-25 o 22:37, z pisze:

    > Jaki masz ten dekoder? To ważne.
    >
    > http://www.ferguson-digital.eu/pl/pytania-i-odpowied
    zi/odbiorniki-ariva-50-250/390-dlaczego-nie-moge-odt
    worzy-nagran-na-komputerze.html
    Ariva 100E, naziemną to wiwa80 i 85 a starsze to jakieś RWT.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

    ---