  • Data: 2015-06-17 21:23:12
    Temat: Re: Nietypowe (???) radio z time-shift
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:558171af$0$8386$6...@n...neostrada
    .pl...
    W dniu 2015-06-16 o 14:38, J.F. pisze:
    >Niekoniecznie. Znam dużo osób z dekoderem przy CRT.

    A ile znasz takich bez CRT ?

    http://forsal.pl/artykuly/830587,oszczedzamy-na-tech
    nologii-sprzedaz-telewizorow-i-tabletow-leci-w-dol.h
    tml

    Czy ja dobrze rozumiem, ze sprzedawalo sie ~2.5 mln rocznie ?

    No to w 4 lata rodacy mogli sie zaopatrzec w potrzebna ilosc telewizor
    aby wyszlo 1/mieszkanie.

    Dekodery niektorzy mieli wczesniej aby korzystac z satelity czy
    kablowki.
    Ci nie musieli kupowac nowego TV, jesli stary sie nie zepsul.
    Choc proporcje obrazu teraz inne.

    >Moim zdaniem radio cyfrowe to pomyłka.
    >Lepsze by było inwestowanie w LTE i internet przewodowy.

    No coz, dostarczanie radia internetem ... dosc spore pasmo, jakby
    kazdy sluchal indywidualnie.
    Po stronie odbiorcy przewodowego moze nie, ale po stronie laczy
    miedzyoperatorskich i samych nadawcow spore.

    A tych programow nie ma znow tak duzo - to jakims broacastem powinno
    isc, wtedy nawet w LTE nie problem ... ale TV wiecej placa :-0

    >Ludzie nie będą kupować cyfrowych odbiorników bo lepiej już smartfona
    >z 3G użyć. Do słuchania radia nie trzeba wielu GB a i tak to ciągle
    >tanieje.

    Moze nie, a moze tak.
    Wszystko kwestia marketingu i ceny.
    A ceny elektroniki spadaja ...