  • Data: 2015-06-17 22:27:32
    Temat: Re: Nietypowe (???) radio z time-shift
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "J.F."
    >---

    >I starego wyrzucac na zlom.
    >Ale ... po cos kupowali te nowe telewizory ... zeby sie pochwalic
    >przed znajomymi ?
    >---
    >Żeby się lepiej poczuć

    No, niektorzy istotnie tak maja :-)

    >---
    >Ale jak korzystac, jesli nie ma sygnalu ?
    >Owszem, moze byc, z BlueRay, z internetu, z satelity, z kablowki ...
    >---
    >Sam widzisz, jak ktoś naprawdę chce to nie ma problemu.

    No, jeszcze trzeba miec odpowiednie materialy.
    Na razie to unikaty, ale wkrotce te 4k moze przestac byc tak calkiem
    bezuzyteczne :-)

    >Może i faktycznie nie chce, ale kupuje cały telewizor a nie samo 4k.

    Patrzac na cenniki i oferty, to jednak 4k kupujesz osobno :-)

    >Osobiscie mam dylemat - 3D czy nie 3D.
    >No, ale informacje o coraz krotszym czasie zycia TV zachecaja to
    >zakupu tanszego 2D :-)
    >---
    >Nie dotarłem do takich informacji. Pewnie nie będą działały 30 lat
    >jak Zefir, bo też tak długie działanie jest niepożądane, chcemy
    >zmian. Ale wszystkie moje telewizory działają już ładnych kilka lat i
    >jak kiedyś to

    To bylo kiedys :-)

    >były LCD tak dzisiaj LED to chyba czas dłuższy będzie a nie krótszy.

    To nadal jest telewizor LCD. Tylko z podswietleniem LED a nie CFL.

    >Ale jak się jakiś spipa to raczej nowy kupię niż go będę naprawiał,
    >to i z tego krótszy czas będzie.

    Naprawa coraz trudniejsza i niemal niemozliwa.

    >Oglądanie 3D jest uciążliwe z powodu okularów i chyba jednak małej
    >ilości materiałów, które zasługiwałyby na tę niedogodność. To się
    >kiedyś zmieni i będzie normalnie.

    No i wlasnie o to chodzi - czy to kiedys nastapi przed zakupem
    kolejnego telewizora :-)

    Bo doplata juz niewielka ... ale po co przeplacac, jesli nie widac
    roznicy :-)

    >PS. zła grupa

    Czemu, zaraz bedzie temat "TV w samochodzie, a nawet trzy".
    A wkrotce to moze i cztery, jesli samochody beda jezdzic same :-)

    J.