eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNietykalna/e święte krowy Dutkiewicza i KOLIZJA z pieszym na pasach.Re: Nietykalna/e ?wi?te krowy Dutkiewicza i KOLIZJA z pieszym na pasach.
  • Data: 2012-08-29 13:51:30
    Temat: Re: Nietykalna/e ?wi?te krowy Dutkiewicza i KOLIZJA z pieszym na pasach.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof 45" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2012-08-29 11:30, J.F pisze:
    >Dokładnie.
    >Ja przechodziłem proces sądowy. Ci co nie mieli takiego
    >doświadczenia,
    >nie uwierzą jak łatwo z poszkodowanego stać współwinnym lub winnym.

    winnym to nie, bo jestes swiadkiem a nie oskarzonym.
    Ale z wysokiego odszkodowania moga byc nici :-)

    Z tym ze akurat jesli chodzi o ruch drogowy, to wina jest czesto tak
    naprawde obustronna.
    Potracona tez przeciez nadjezdzajace auto widziala.

    >Wszystko jest do ustalenia. Wystarczy udokumentować miejsce
    >potrącenia i
    >miejsce zatrzymania samochodu. Ale to zostało udokumentowane na gębę.

    No i co ci to da ? Nie wiesz czy jechal 80 i zaczal hamowac 10m przed
    przejsciem, czy jechal 40, cos stuknelo i zanim sie zorientowal co to
    bylo, to juz 10m przejechal i zaczal hamowac.

    >A wiemy z jaką prędkością jeździ się Średzką. Nie jest to 50 km/h.

    A to zalezy. W godzinach szczytu istotnie nie jest 50, nie jest nawet
    20 ..

    Poniedzialek godz 10 to juz nie szczyt, ale nie wiedzac w ktorym
    miejscu to juz nawet gdybac nie mozna.

    J.