eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNietykalna/e święte krowy Dutkiewicza i KOLIZJA z pieszym na pasach.Re: Nietykalna/e święte krowy Dutkiewicza i KOLIZJA z pieszym na pasach.
  • Data: 2012-09-02 00:22:02
    Temat: Re: Nietykalna/e święte krowy Dutkiewicza i KOLIZJA z pieszym na pasach.
    Od: Butek <e...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.08.2012 15:22, r...@k...pl pisze:

    > Jeżeli obrażenia są <7 dni, to tak.

    No to teraz załóżmy: potrącam pieszego, jako, że nie jestem dyplomowanym
    lekarzem nie jestem w stanie ocenić, czy obrażenia w/w powodują
    siedmiodniowy "uszczerbek na zdrowiu", czy nie. Nie jestem więc w stanie
    ocenić, czy moim OBOWIĄZKIEM jest przestawić auto, czy też moim
    OBOWIĄZKIEM jest nie przestawianie go. Jestem tylko zwykłym
    pracownikiem, powiedzmy, cementowni, więc zakładam, że skoro uderzyłem
    poruszającym się metalowym pojazdem ważącym ~tonę, w nie poruszający się
    w osi mojego ruchu obiekt złożony z białek i wody, ważący ~70kg, to
    uszkodzenia drugiego obiektu będą znaczne. I co mi kochana władza zrobi
    jak nie przestawię? I dlaczego nie zapłacę mandatu?

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate