    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 28 Apr 2013 12:33:27 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Niesmiertelne - co wybrac z rynku pojazdów używanych
    From: k...@g...com

    W dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 20:38:15 UTC+2 użytkownik WOJO napisał:
    > Hej.
    >
    > W związku z tym, że po 10 latach użytkowania rozstałem się ze swoim
    >
    > podstawowym "dupowozem" i przyszedł czas na zakup czegoś większego do
    >
    > codziennych dojazdów, proszę szanownych użytkowników o "naprostowanie mnie"
    >
    > Średnio w roku robię 15-18 tyś km + wyjazdy na wakacje 1000-2000km.
    >
    > W założeniach będzie to bezproblemowe kombi - jestem w "okresie wózkowym"
    >
    > Założony budżet to 30-40 tyś - spora rozpiętość, ale wolę teraz zapłacić
    >
    > więcej i kilka lat mieć spokój.
    >
    > Jeździłem do tej pory prawie golasem z klimatyzacją i to mi wystarczało,

> [...]

    Też tak kiedyś myślałem że jak kupię droższy to będzie lepszy, mniej wytłuczony.
    Gówno prawda. Kupuj za 15 tysięcy w kiepskim stanie technicznym. Nie wydasz drugie
    tyle żeby doprowadzić go do stanu takiego za 40 tysięcy. A będziesz wiedział co masz.
    Nie masz żadnej gwarancji że w takim za 40 klocków nie poleci głowica za rok. A jak
    kupisz i od razu zrobisz głowicę bo będzie Ci z czymś podpadała to będziesz wiedział
    że nie poleci za rok. I tak ze wszystkimi podzespołami.