  • 1. Data: 2012-02-22 10:09:03
    Temat: Niesamowity przyrost mocy obliczeniowej
    Od: atm <...@v...pl>

    Nie sadze, zeby dalo sie ja obecnie sensownie spozytkowac ale
    rozwoj w tej dziedzinie jest niesamowity. Jeszcze niedawno SGS2
    byl wyznacznikiem predkosci:
    http://www.engadget.com/2012/02/21/qualcomm-krait-s4
    -soc-fully-benchmarked/

  • 2. Data: 2012-02-22 10:29:52
    Temat: Re: Niesamowity przyrost mocy obliczeniowej
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Wed, 22 Feb 2012 11:09:03 +0100, atm napisał(a):

    > Nie sadze, zeby dalo sie ja obecnie sensownie spozytkowac ale
    > rozwoj w tej dziedzinie jest niesamowity.

    jak to nie dało sensownie spożytkować?
    Może system przestanie sie w końcu ciąć i lagować :>

  • 3. Data: 2012-02-22 10:31:43
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-02-22 11:29, ...::QRT::... wrote:

    > jak to nie dało sensownie spożytkować?
    > Może system przestanie sie w końcu ciąć i lagować :>

    no juz nie opowiadaj, w sgs2 ciezko dopatrzyc sie lagowania czy ciecia ;P

  • 4. Data: 2012-02-22 10:46:57
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Wed, 22 Feb 2012 11:31:43 +0100, atm napisał(a):

    > no juz nie opowiadaj, w sgs2 ciezko dopatrzyc sie lagowania czy ciecia ;P

    Najwiekszą ponoć zaletą androida jest duża konfigurowalność i
    personalizacja, wiec ze tak powiem wszystko jest do zajechania :)

  • 5. Data: 2012-02-22 10:59:15
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 22 Feb 2012 11:46:57 +0100, ...::QRT::... napisał(a):

    > Najwiekszą ponoć zaletą androida jest duża konfigurowalność i
    > personalizacja, wiec ze tak powiem wszystko jest do zajechania :)

    Middleware pomiędzy programem i sprzętem w postaci jednego z najbardziej
    zasobożernych języków programowania na świecie jakim jest Java potrafi
    spieprzyć wszystko. Za niedługo nawet dziesięc rdzeni po dziesięć GHz
    będzie za mało.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 6. Data: 2012-02-22 11:02:42
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-02-22 11:46, ...::QRT::... wrote:

    > Najwiekszą ponoć zaletą androida jest duża konfigurowalność i
    > personalizacja, wiec ze tak powiem wszystko jest do zajechania :)

    Pewnie to prawda. Zadziwiaja mnie na przyklad animowane tapety, oprocz
    obciazenia procesora zjadaja takze baterie, i co rownie wazne z reguly
    zmniejszaja czytelnosc ekranu. Jednak jesli ktos chce miec akwarium w
    telefonie bez wlewania do niego wody przez port usb:
    https://market.android.com/details?id=com.anifree.an
    ipet.aquarium&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxL
    DEsImNvbS5hbmlmcmVlLmFuaXBldC5hcXVhcml1bSJd
    https://market.android.com/details?id=com.anifree.an
    ipet.koi.ad&feature=more_from_developer#?t=W251bGwsM
    SwxLDEwMiwiY29tLmFuaWZyZWUuYW5pcGV0LmtvaS5hZCJd

  • 7. Data: 2012-02-22 11:13:38
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Wed, 22 Feb 2012 12:02:42 +0100, atm napisał(a):

    > Pewnie to prawda. Zadziwiaja mnie na przyklad animowane tapety...

    tu nawet nie chodzi o takie zabawki. Kiedyś miałem androida i sobie
    zainstalowałem takie coś jak minimalistic text. Zasdniczo fantastyczna
    sprawa do personalizowania interfejsu. Pozawalał na robie skrótów do
    programów, opcji systemowych, ale także i na tworzenie własnych wigdetów.
    Pobierał z system zminne i pozwalał je wyświetlać w określonej
    własnoręcznie formie graficznej. żeby było mało współpracoał z taskerem i
    innymi aplikacjami od których też mógł pobierać zmienne.
    Ogólnie fantastyczna sprawa - stworzyłem nie dość ze ładny interface to
    jeszcze fantastycznie ergonomiczny (przynajmniej dla mnie).
    Niestety telefon przestał sobie z tym wszystkim radzić a i mi skończyła sie
    cierpliwość .
    Od tego czasu mam solida samsunga :)