    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Niesamowity przyrost mocy obliczeniowej
    Date: Wed, 22 Feb 2012 12:02:42 +0100

    On 2012-02-22 11:46, ...::QRT::... wrote:

    > Najwiekszą ponoć zaletą androida jest duża konfigurowalność i
    > personalizacja, wiec ze tak powiem wszystko jest do zajechania :)

    Pewnie to prawda. Zadziwiaja mnie na przyklad animowane tapety, oprocz
    obciazenia procesora zjadaja takze baterie, i co rownie wazne z reguly
    zmniejszaja czytelnosc ekranu. Jednak jesli ktos chce miec akwarium w
    telefonie bez wlewania do niego wody przez port usb:
    https://market.android.com/details?id=com.anifree.an
    ipet.aquarium&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxL
    DEsImNvbS5hbmlmcmVlLmFuaXBldC5hcXVhcml1bSJd
    https://market.android.com/details?id=com.anifree.an
    ipet.koi.ad&feature=more_from_developer#?t=W251bGwsM
    SwxLDEwMiwiY29tLmFuaWZyZWUuYW5pcGV0LmtvaS5hZCJd