eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNieprawidłowa zmiana pasa ruchu.Re: Nieprawidłowa zmiana pasa ruchu.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.078088095175.wars
    zawa.vectranet.pl!not-for-mail
    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nieprawidłowa zmiana pasa ruchu.
    Date: Thu, 16 Dec 2021 22:29:01 +0100
    Organization: http://www.wit.edu.pl
    Message-ID: <spgb3b$1q4um$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <61b7e194$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <61b8b827$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <61b8bf72$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <spb4d0$5tea$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <spc62b$ilv$1$Cav@news.chmurka.net>
    <g...@4...com>
    <spcl9m$qi6$2$Cav@news.chmurka.net>
    <spdv2o$1024j$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <spenr7$uo6$2$Cav@news.chmurka.net>
    <1ghgumuqdated.semasw8j3xbt$.dlg@40tude.net>
    <spf6sv$8kr$1$Cav@news.chmurka.net>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 16 Dec 2021 21:29:15 -0000 (UTC)
    Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl;
    posting-host="078088095175.warszawa.vectranet.pl:78.88.95.175";
    logging-data="1905622"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.4.0
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <spf6sv$8kr$1$Cav@news.chmurka.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2699959
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2021-12-16 12:11, Cavallino wrote:
    > W dniu 16-12-2021 o 12:57, J.F pisze:
    >> On Thu, 16 Dec 2021 08:54:30 +0200, Cavallino wrote:
    >>> W dniu 16-12-2021 o 01:51, mk4 pisze:
    >>>>>> Podaj więc przykład sytuacji, w której art. 24 ma zastosowanie.
    >>>>> Drogi z jednym pasem ruchu w każdą stronę.
    >>>>
    >>>> Eee... no moze to jest na Twojej liscie zyczen aby tak bylo.
    >>>>
    >>>> Ale w ogolnosci tak jednak nie jest.
    >>>
    >>> A jak jest?
    >>> Jedziesz sobie lewym pasem, ktoś na prawym zaczyna sobie migać lewym
    >>> kierunkiem, wiec stajesz na hamulcu, bo nie możesz go wyprzedzić?
    >>> Litości....
    >>
    >> No ale badz rzetelny - jedziesz sobie prawym pasem, ktos przed toba
    >> miga w lewo, ty szybko zmieniasz pas lewy - nie ma zakazu,
    >> i but w podloge, bo teraz przed toba nikt nie miga.
    >
    > Oczywiście.
    > Ale jak w międzyczasie puszczam tych którzy na lewym już byli, to
    > zwracam uwagę czy ta zwłoka nie spowodowała zmiany na lewym pasie...

    Czyli jak bedzie nagranie z takiego wybryku to widac ze wyprzedzales w
    niedozwolony sposob i bedziesz winny calego zajscia. Zwlaszcza jak inni
    uczestnicy beda sensownie zeznawac a na podkladke beda mieli material.

    Inne aspekty jak stopien buractwa, ktorym trzeba sie wykazac aby tak
    robic też kwalifikuje się do wypunktowania.

    >
    > Zrobiłbym pewnie tak samo jak zrobił kamerujący, tylko pewnie wcześniej,
    > choćby dlatego że tempomatu nie chciałoby mi się przestawiać.
    > Ale nie dorabiałbym teorii że ten za mną nie mógł wcześniej zmienić pasa.
    >
    > Bardzo często tak jest, nawet na zwykłych drogach z jednym pasem w każdą
    > stronę, że ten ostatni ze sznureczka pierwszy zaczyna wyprzedzanie.
    > I nie przyszłoby mi do głowy, że wlokąc się bezpośrednio za tirem na
    > początku sznureczka i będąc już wyprzedzanym, będę się wpychał na chama
    > na lewy pas, bo włączyłem migacz i mnie to do czegoś uprawnia....

    Alez ty jestej kretacz i manipulant. Na zwyklych drogach to jest jeszcze
    inaczej. Zupelnie, bo wyprzedzanie jest innego kalibru. Tam bardzo
    czesto jest miejsce, tylko kierowcy z przodu maja inna ocene sytuacji i
    nie podejmuja manewru - zle oceniaja odleglosc do tych z przeciwka, maja
    malo mocy itd. Jest wiele czynnikow dla ktorych nie wyprzedzaja. Ale
    wtedy tez nie spotykam sie z przypadkiem, ze jak warunkow nie ma albo sa
    watpliwe to ktos jedzie z wlaczonym migaczem. No nie, nie jedzie. Migacz
    wlacza jak warunki mu sie objawia i zamierza ruszyc z manewrem, lub jak
    ocenia, ze warunki pojawia sie za chwile i jest duza szansa, ze bedzie
    ruszal juz za chwile.

    No i jest jeszcze jedna sprawa - jak Ty z konca sznurka zaczniesz
    wyprzedzac to zanim dojedziesz do tego bezposredniego zawalidrogi co to
    nie wyprzedzal z jakiegos powodu, no to faktycznie mozna uznac, ze wtedy
    juz jestes na lewym pasie w trakcie manewru wyprzedzania - i wtedy z
    kolei jemu nie wolno ot tak wlaczyc kierunku i sie wpakowac przed
    Ciebie. Ale z kolei jesli bedzie tak, ze swiadkowie potwierdza, ze
    jeszcze zanim ty wjechales na lewy pas z wyprzedzaniem to on juz mial
    wlaczony kierunek - bo np. mial zamiar skrecac to znowu sytuacja jest
    dyskusyjna - no bo nie powinienes byl podejmowac manewru wyprzedzania wtedy.

    Ty tak serio nie widzisz roznicy czy po prostu trolujesz?

    A swoja droga wg mnie majac dostep do faktycznie rzetelnej informacji
    jak wyglada przebieg zdarzenia - kto kiedy wejechal czy wlaczyl kierunek
    - to zawsze udaje sie sprawiedliwie wskazac winnego. Problemem jest
    jednak czesto uzyskanie takiej faktycznej rzetelnej informacji.
    Bo po pierwsze uczestnicy klamia - tak jak ty tutaj. Po drugie nie
    wszystko jest okamerowane. A po trzecie - nawet jak jest to nie zawsze
    wystarczajaco dobrze widac.

    --
    mk4

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: