    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Nieparzyste dmuchanie
    Date: Tue, 22 Oct 2024 10:23:24 +0200
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <iixkj4t497k2$.rg9w4opecv9t.dlg@40tude.net>
    <27DPO.58163$hP51.43754@fx08.ams1>
    <x243qhl3btzb$.xhqbo4ykrwo5$.dlg@40tude.net>
    <kKMPO.111066$1RXf.62909@fx07.ams1>
    <1cm1yzinpmn5j$.122gfi7y4eypb.dlg@40tude.net>
    <h_OPO.191639$jP5.18380@fx05.ams1>
    <1kt76mqfpzd52$.81iy7mvg1b73$.dlg@40tude.net>
    <tWXPO.113483$CStb.43510@fx12.ams1>
    <xzrw9k45wn9u$.8u1ohaxoeokg$.dlg@40tude.net>
    <rXCQO.14832$Uk1.6491@fx15.ams1>

    On Sat, 19 Oct 2024 00:20:39 GMT, Marcin Debowski wrote:
> [...]
    XmJ0VLdgRpw/1200x675mf.jpg

    > Upieram się, że nie. Nie wiem czy to angielski czy bardziej szkocki, ale
    > jak babka o takim typie urody wpadnie Ci kiedyś w oko, to zweryfikuj jej
    > kraj pochodzenia :)

    No więc cos mi się kojarzy, że była podobna polska aktorka.

    Ale ... w którym pokoleniu polska?

    Ketling był Szkotem :-)
    ba - w Anglii/UK/GB cała ludność napływowa :-)

    > Bo to ogólnie nie jest jakiś atrakcyjny typ. Nie spodziewaj się
    > nadreprezentacji.

    To tylko kwestia ustawienia parametrów dokładności szukania :-)

    A może i uczenia AI, bo nie wiadomo, co sobie dobierze :-)

    > Tu masz na poparcie, że nie tylko ja mam takie odczucia:
    > https://www.quora.com/What-does-a-typical-British-wo
    man-look-like

    Ale Jarek troche inaczej twierdził - że ten typ urody jest brytyjski.
    To nie wyklucza, ze mogą być inne typy.

    > Pierwsze dwie panie od góry to ta sama lub podobna morfologia.

    Nie widzę podobieństwa :-)
    Na ile pierwsza pasuje do JS typu - to niech on sam powie.

    Drugą i trzecią bym w Polsce znalazł łatwo.

    Trzy germańskie typy to jeszcze łatwiej.

    Ostatnie ciekawe - z jednej strony, można by rzec: wzorcowa Szkotka.
    Ale chyba nie tylko w Szkocji takie.

    Za to z boku dwa fajne tematy
    https://www.quora.com/Why-are-British-women-so-beaut
    iful
    https://www.quora.com/Why-are-Brit-women-so-ugly

    A jeszcze jedna kwestia - skąd oni wzięli te fotki, i na ile
    reprezentują rdzenne Brytyjki - imigrantów u nich przecież sporo.

    > Pewnie wynikają.

    To germanskich genów u nas IMO nie brakuje.

    > Taki spoczynkowy wyraz twarzy mamy inny.

    i znow - genetyka?

    > Amerykanie czy Brytyjczycy się też nie uśmiechają,

    A niektórzy amerykanscy turysci narzekają, jakby u nich wszyscy się
    uśmiechali.

    > ale są na dużo większym luzie. My często mamy to
    > jakoś w drugą stronę, jakbyśmy trochę oczekiwali na jakiś atak :) Nie

    Polacy na obczyźnie .. powinni być zadowoleni turyści :-)

    > wiem jak młodsze pokolenia (tu jest chyba lepiej), ale te starsze,
    > prlowskie (nawet z końcówki) jakby tak mają. MZ to w dużym stopniu

    Ich juz trochę ciężej spotkać - albo w srednim wieku, i niewiele z PRL
    pamiętają, albo starsi i się nie włóczą po świecie.

    > kompleksy, ale też jakieś pokoleniowe (długofalowe) wyrobienie mimiki
    > twarzy,

    Hm, na ile to kwestia wyuczona?
    trochę wątpię.
    Szczególnie, ze raczej nie cwiczymy przed lustrem.

    Jakiś atawizm dobierający mimikę do nastroju/nastawienia/sutuacji?
    Być może ...

    J.