  • Data: 2024-10-19 02:20:39
    Temat: Re: Nieparzyste dmuchanie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-10-18, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    XmJ0VLdgRpw/1200x675mf.jpg

    > owszem, ale nie o to chodzi - taki ogólny typ urody

    Upieram się, że nie. Nie wiem czy to angielski czy bardziej szkocki, ale
    jak babka o takim typie urody wpadnie Ci kiedyś w oko, to zweryfikuj jej
    kraj pochodzenia :)

    > wrzucam na
    > https://www.duplichecker.com/reverse-image-search.ph
    >
    > wybieram googla - a ten to tylko ją znajduje.

    Bo to ogólnie nie jest jakiś atrakcyjny typ. Nie spodziewaj się
    nadreprezentacji.

    Tu masz na poparcie, że nie tylko ja mam takie odczucia:
    https://www.quora.com/What-does-a-typical-British-wo
    man-look-like

    Pierwsze dwie panie od góry to ta sama lub podobna morfologia.
    Przy czym, ponownie, nie twierdzę, że to cecha powszechna.

    > Ale jeśli są, to powinny z genetyki wynikać.

    Pewnie wynikają.

    > Bo chyba nie z jedzenia ryb czy picia herbaty :-)

    > Tylko pytanie gdzie jeszcze znajdziesz ludzi o podobnych rysach.
    > Tylko w Szwecji?

    Pewnie nie tylko, ale jak widzę taką urodę, sprawdzam lub wiem, okazuje
    się, że Szwed.

    > Taa, Ametykanie na YT nam zarzucają, że się nie uśmiechamy.
    > No ale z czego tu się smiać tak na codzień.
    >
    > Tzn nie to, że my mamy jakieś ciężkie życie, tylko jak coś rozsmieszy,
    > to się śmieję, a jak nie .. to nie.
    > W USA inaczej ?

    Taki spoczynkowy wyraz twarzy mamy inny. Amerykanie czy Brytyjczycy się
    też nie uśmiechają, ale są na dużo większym luzie. My często mamy to
    jakoś w drugą stronę, jakbyśmy trochę oczekiwali na jakiś atak :) Nie
    wiem jak młodsze pokolenia (tu jest chyba lepiej), ale te starsze,
    prlowskie (nawet z końcówki) jakby tak mają. MZ to w dużym stopniu
    kompleksy, ale też jakieś pokoleniowe (długofalowe) wyrobienie mimiki
    twarzy, bo sam tak mam choć kompleksów się już pozbyłem dość dawno. A
    może się i nie pozbyłem i gdzieś tam we mnie nadal tkwią.

    --
    Marcin