  • 1. Data: 2011-08-07 11:48:03
    Temat: Nieostre punkty AF w Canonie 550D
    Od: Arkadiusz Tomczuk <a...@t...eu>

    Witam,
    przesiadłem się z 300D na 550D. Zauważyłem, że w 300D punkty ostrości
    autofocusa były w wizjerze widoczne jako ostre małe punkciki. Teraz w
    550D punkty autofocusa są lekko rozmyte. Ramki prostokątne wokół nich
    są idealnie ostre, ale same punkty rozmazane. Czy to zamierzony efekt
    Canona, czy może jakaś wada do reklamacji?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-08-07 18:20:27
    Temat: Re: Nieostre punkty AF w Canonie 550D
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-08-07 13:48, Arkadiusz Tomczuk pisze:
> [...]
    > są idealnie ostre, ale same punkty rozmazane. Czy to zamierzony efekt
    > Canona, czy może jakaś wada do reklamacji?

    sracji, a instrukcje to chociaż przeczytałeś? Koło wizjera masz takie
    małe pokrętełko, pokręć nim i wyostrz sobie rozmyte prostokąty...

  • 3. Data: 2011-08-07 18:22:27
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-08-07 18:20:27 +0000, Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> said:

    > sracji, a instrukcje to chociaż przeczytałeś? Koło wizjera masz takie
    > małe pokrętełko, pokręć nim i wyostrz sobie rozmyte prostokąty...

    srąty, a post przeczytaeś?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-08-07 19:28:31
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-08-07 20:22, JA pisze:

    > srąty, a post przeczytaeś?

    sreczytałem

  • 5. Data: 2011-08-07 20:23:55
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-08-07 19:28:31 +0000, Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> said:

    > sreczytałem

    To się nie masz czym chwalić.

  • 6. Data: 2011-08-08 06:52:47
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał(a):

    >sreczytałem

    Przecie napisal, ze ramki sa ostre.

  • 7. Data: 2011-08-11 01:12:27
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 8, 2:52 am, Pan Peresada <p...@p...pl> wrote:

    > Przecie napisal, ze ramki sa ostre.

    Nie wymagaj od wtornego analfabety, zeby rozumial co czyta.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/