    From: anacron <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nieomylne fotoraday - dla niedowiarków
    Date: Wed, 29 Jan 2014 22:56:59 +0100

    W dniu 29.01.2014 22:33, RadoslawF pisze:

    > Kiedyś wspominał że dojazdy to nie tylko na rozprawy,
    > no ale widać wiesz lepiej od niego ile, gdzie i w jakim celu
    > jeździł.

    Z włocławka to ja chyba raz jechałem do Gniezna na sprawę, najdalej to
    chyba miałem tak ze około 700 w jedną a po sprawie 700 w drugą, do tego
    dojazdy do prawnika (nie tylko na sprawy tam jeździłem) etc. W sumie 4k
    na paliwo. Spisywałem ilość km i spalanie z komputera, aby potem po
    wygraniu dochodzić zwrotu. On jednak wie lepiej, komin widzi i krąży i
    myśli, że każdy tak wokół komina kołka Trzepie.

    Hitem u mnie była wyjazdówka w Grudnia 2012:

    Włocławek ->
    Grodzisk Mazowiecki ->
    Kraków ->
    Wrocław ->
    Poznań ->
    Kalisz ->
    Włocławek.

    Co prawda nie na sprawę, ale w związku z nią, w każdym mieście rozmowa z
    jakąś osobą w temacie radarów, o ile pamiętam zrobiłem wtedy ponad 1200
    km i wszystko w niespełna 24h. Miałem też tydzień w którym zrobiłem 5,2
    kkm w tej sprawie. Niestety, przez telefon ludzie nie są skłonni mówić,
    ale jak się z nimi spotkać, to się ciekawych rzeczy można dowiedzieć.
    Gdybym miał pewność, że nie zaszkodzę informatorom, to bym poszedł do
    prokuratury z kilkoma "niusami" odnośnie GUM i jego okręgowych oddziałów.

    Z takich ciekawostek, Iskra z Alf od Iskier od Videoradaru różni się
    częścią za niespełna złotówkę (w hurcie) nie mająca kompletnie wpływu na
    charakterystykę pomiarową urządzenia w naszym klimacie.

    W Videoradarze wkurwili się, bo skosili im sprzed nosa ich roczną
    sprzedaż (statystycznie), zresztą nie oni pierwsi pomineli Videoradar.
    Pierwszy był Pol-Cam, który zakupił kilka sztuk w celu zintegrowania z
    nimi swojego rejestratora, które to potem (te kilka sztuk) odsprzedał
    Policji.

    W sumie, chyba by trzeba usiąść przed kamerą i opowiedzieć o przewałkach
    z radarami w naszym kraju, bo nie ma świętych, wszyscy nieźle kombinują
    (Żurad najbardziej). Kwestię biegłego sądowego tym razem przemilczę. Nie
    ma w tym kraju miernika radarowego dopuszczonego do użytku, bez żadnej
    przewałki. Mam wiedze, dokumenty, nagrania, zdjęcia. To taka moja
    polisa, jak coś mi się stanie to media następnego dnia dostaną wszystko,
    a ja właściwie mógłbym kompletnie przestać przejmować się ograniczeniami
    prędkości, bo jestem w stanie przed sądem uwalić każdy (powtórzę KAŻDY)
    pomiar obecnie w tym kraju.

    To może jeszcze kwestia samej ustawy, pamiętacie "lub czasopisma"? Tu
    jest "podczas badań typu", dopisane na kolanie i psujące całą ustawę z
    2001. Niestety miałem za krótkie ręce, aby ustalić, kto to dopisał i na
    czyje zlecenie.

    --
    anacron
    aba/