    Date: Wed, 29 Jan 2014 21:09:35 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nieomylne fotoraday - dla niedowiarków

    W dniu 2014-01-29 20:14, AZ pisze:
    > On 2014-01-29, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    (...)

    > "na paliwo wydałem ponad 4000 zł na dojazdy na sprawę"

    Bez kozery powiem pińcet ;)

    > Juz pisalem pare razy - cel sluszny, tylko po co to cale gwiazdorzenie?

    Widzisz, gdyby to robił sensowny człowiek, to bym zgodził się ze
    stwierdzeniem, że cel słuszny. Niestety, muszę przeprosić, ale pod
    tym się nie podpiszę, ponieważ to co on pisze i jak się wypowiada, to
    w większości jakieś fantasmagorie (choć jak wcześniej udało się
    ustalić zwykłe kłamstwa, delikatnie nazywane mijaniem się z prawdą).
    Nie może być tak, że każdą wypowiedź/ustalenie w słusznej sprawie
    trzeba weryfikować, by nie wyjść później na głupka.
    Poza tym liczą się też intencje, a te z racji doświadczeń są raczej
    mają raczej niewiele wspólnego z deklaracjami.