    From: The_EaGle <e...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niemcy nie potrafia jezdzic
    Date: Mon, 03 Oct 2011 22:47:55 +0200

    W dniu 2011-09-28 22:38, J.F. pisze:
    > ... po autostradach.
    >
    > Hi hi - swiat sie konczy :-)
    >
    > Jade sobie po autostradzie, ostrzezenie przed robotami, korek ... a nie,
    > "polizei- Unfall" i stoi auto z rozbitym przodem.
    > Kawalek dalej drugie auto bez zderzaka. Dopiero dalej naprawde roboty,
    > ale widac korek zaowocowal stluczkami.
    >
    > W korku jak to korku - obowiazuje niemiecki zamek. Ale zaraz .. czemu tiry
    > wpuszczaja po kilka osobowek przed siebie (choc prawde mowiac to akurat
    > bardzo prawidlowe). A czemu osobowki zjezdzaja miedzy tiry w srodku korka,
    > gdzies hen daleko od zwezki ?

> [...]

    Że niby która ta autostrada jest równiejsza w Niemczech? Chyba że
    porównujesz autostrade asfaltową w Niemczech z betonową A4. To
    faktycznie jest różnica tyle że wynika ona z technologii a nie jakości
    wykonania. Autostrady w większości w byłym RFN na pewno są w gorszym
    stanie niż nasze "nówki"...(pomijam wyrób autostradopobny po między
    Katowicami a Krakowem) do tego w Niemczech pordzewiałe barierki, nie
    skoszona trawa to norma i taki syf w przy autostradowych kiblach że
    szkoda gadać... do tego masa śmieci i przepełnione kosze ot taki
    niemiecki porządek. Jak sie wjedzie do Holandii to mam wrażenie że to
    kraj o jedną epokę do przodu w porównaniu do Niemiec. W Polsce śmieci
    na przy autostradowych parkingach jest mniej, a kible czystsze.

    Pozdrawiam
    Rafał