  • Data: 2014-02-20 20:27:01
    Temat: Re: Niektórzy starsi ludzie nie powinni już prowadzić...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-02-20 12:15, Gotfryd Smolik news wrote:

    > A to niby z jakiej paki?
    > Ponowię zadane gdzieś wcześniej pytanie: jedzie ktoś "dziko".

    Z takiego powodu, że na przykład nie przyjęło się stosować
    obywatelskiego zatrzymania za zajechanie drogi bądź "dziką" jazdę (które
    to rzeczy są wykroczeniami) a za jazdę po promilach tak że to widać już
    tak i jest to przestępstwo bo po jednym piwie to raczej tego z zewnątrz
    nie widać.

    > Co niby wyjaśnia? :>
    > "słuszność zatrzymania" nie mającą najmniejszego związku z jazdą?

    Może autor umieścił tam swoje przemyślenia - ale przesłuchałem i jest
    tylko "kurwa zjeżdzaj"

    Shrek.