  • Data: 2014-02-20 22:17:53
    Temat: Re: Niektórzy starsi ludzie nie powinni już prowadzić...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-20 21:18, Budzik pisze:
    > Użytkownik Jawi t...@p...com ...
    (...)

    > Dla mnie nie byłoby dziwne, ze ktos widzący takie wyprzedzanie z boku
    > zainterweniował.

    Szczególnie w ten sposób - cóż, bycie fanem anacrona w ciemno do czegoś
    zobowiązuje :P

    > Ale widze, ze niektorzy by od razu lali wiec ja jakis inny jestem.

    Tak, jesteś inny - anacron chciał straszyć szelkami z giwerą :)
    Fajnego masz idola:>
    BTW - jak zwykle pokazujesz, że nie masz bladego pojęcia o tym, co
    kto miał na myśli, ale spróbujesz wmówić swoja wersję innym.
    Masti nie chciał nikogo lać, tylko zlać krzywą koherentną łysego
    debila wymuszającego hamowanie i pojechać dalej, zgłaszając takiego
    dzwoniąc na policję.

    > Na osmiu bym nie liczył - najczesciej nikt jednak nie reaguje.

    Ponieważ nie ma tylu debili w okolicach?

    > Przyznaje ze osobiscie robie to tylko przez CB

    Mistrz ciętej riposty - zgłasza zachowanie naganne na CB :)

    > lub dzwonie na policje ale
    > troche tez dlatego, ze taki wariat najczesciej jedzie dalej na tyle szybko
    > ze sciganie go byłoby niebezpieczne.

    Uuuuu, widzę, że i pościgi się niektórym marzą.

    > Jeżeli jednak jedziemy dalej razem, stajemy koło siebie na swiatłach etc.
    > to zdarzało mi sie otworzyc okno i powiedziec co mysle o takiej jezdzie.
    > Najczesciej reakcją było własnie słowo przepraszam i jakies wytłumaczenie w
    > stylu "nie zauwazyłem", "zagapiłem się".

    No proszę, ale tak przy okazji, bezpiecznie, zawsze można szybkę
    zamknąć:P

    > Tylko raz spotkałem debila ktory na uwage ze nie wyprzedza sie rowerzysty
    > na gazete zaczał cos pyszczyć ze on bedzie wyprzedzał tak jak bedzie
    > chciał. A praktycznie zepchnął mnie z drogi.

    Ciekawe - zawróciłeś i pogoniłeś za nim? Wiesz, jak zwykle to się
    kupy nie trzyma.

    > Wykrzyczał, ruszył i potem 3 nastepne skrzyzowania przejechał na czerwonym
    > bo za kazdym razem jechałem za nim chcąc kontynuowac jakże ciekawą
    > dyskusję. Nie wiem jak sprawa sie skonczyła, bo policja nie ma zwyczaju
    > informować zgłaszającego. Ale na swiadka mnie nie wołali wiec albo olali
    > albo gośc się przyznał i zapłacił mandat. Ale to było dawno temu :)

    Później się obudziłeś zlany zimnym potem :D