  • Data: 2009-09-02 12:15:00
    Temat: Re: Niedzielni kierowcy
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    fv pisze:

    > Dalsza merytoryczna dyskusja w tej sprawie nie ma sensu. Patrz ostatnie zdanie
    posta.

    ok, poprawiam się. znasz, słabo.

    > No zaciekawiłeś mnie. Rozszerzysz?

    ale co? jeden zmieniał pas i drugi w tym samym czasie ale 100m od siebie.
    wstrzymać - zaprzestać _kontynuowania_ manewru.
    czego nie rozumiesz jeszcze? że pierwszeństwo ma ten na prawym? przeciez
    to elementarne podstawy naszego PoRD, który, jak twierdzisz, znasz.

    i tak przy okazji, daje 90% pewności, ze motocykl nie miał kierunku
    właczonego. ale to już domysły z własnych doświadczeń.

    > Nie rozumiem czego? Jak ty interpretujesz tą sytuację?

    tak, jak została opisana i tak jak wszyscy tutaj ją zrozumieli, oprócz
    Ciebie.

    > A co ma prawidłowa jazda do tej sytuacji?

    ROTFL. to o czym my piszmy?

    > Obaj ewidentnie jechali nieprawidłowo.

    o, a rozwiniesz?

    > Motocyklista za szybko a samochodziarz dwoma pasami jednocześnie.

    hehe. no no. bo jakby jechał zgodnie z przepisami i kontynuował swój
    prawidłowy manewr, to mielibyśmy do obgadania śmierć. ergo, wstrzymując
    _kontynuację_ parwidłowego manewru ocalił jedno istnienie.

    > Za pieprzenie jak potłuczony, tak mawiają.

    a, no to nic się nie zmieniłeś :)

    > Poczułeś się obrażony?

    mnie nie obraziłeś tylko Madoniowie

    > Czym? Zawsze mnie to zastanawia... Proszę odpowiedz, zanim trafię do KF.

    nie posiadam osobistego KF. lubie też słuchać jak się kłócą na CB.
    mnie niczym.

    > Nie zmieniam adresu w nagłówkach, zawsze jest f...@c...com i z tego co wiem,
    jestem jedyny który
    > używa takiego adresu (fałszywego oczywiście).

    oczywiście. mój jest prawdziwy. z wstawką.

    > W thunderbirdzie po kliknięci na adres posta jest taka opcja: Create filter from
    Message. Kilka
    > sekund zajmuje utworzenie filtra, który skasuje moje wiadomości z twojego dysku.

    chcesz mnie uczyć obsługi mojego czytnika? ale po co?

    > A mnie się zdaje, że po prostu inaczej sobie wyobrażamy tą sytuację. Jestem pewien,
    że znasz
    > przepisy na tyle aby sytuacja tak jak ja ją widzę, była oczywista.

    no to informuję Cię, że sytuacja wygląda tak, że razem w tym samym
    czasie, ale w odległości ok 100m, zmieniali pas na środkowy.
    motocyklista z lewego a puszkarz z prawego. kto ma pierwszeństwo?

    > Pomijam już ten subtelny fakt, że przepisy nie mają tu żadnego znaczenia i nikt nie
    zgłaszał
    > pretensji o ich nieprzestrzeganie.

    jak to nie? motocyklista trabil i sugerowal niebezpieczna jazde
    puszkarzowi. ba, jazdę nieprzepisową.

    > Więc może zanim zaczniesz się na mnie bardziej wkurzać, napisz jak wyobrażasz sobie
    tą sytuację.

    napisałem co jest napisane. nic sobie nie musze wyobrażać.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo