    Date: Sat, 06 Sep 2014 15:17:30 +0200
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Niedrogie lustro zamiast Fuji S9600

    W dniu 2014-09-06 13:44, mt pisze:

    > Dodam jeszcze, że jeżeli priorytetem jet live view, to Sony i
    > Panasonic będą miały dużo lepszy AF w trybie live view, no i sam
    > podgląd na żywo jest wygodniejszy, bo odpada konieczność wstępnego
    > podnoszenia lustra.

    Po prostu bardzo często aparat wędruje nad głowę, na ziemię lub inny
    postumencik jak czasy dłuższe. Wtedy tylko za pomocą wizjera nie
    skadrujesz i wyjdzie lub nie. W Fuji S9600 korzystam w wizjera (z
    przyzwyczajenia po Zenicie TTL) ale często jednak odchylany ekranik jest
    niezastąpiony. Stały mnie nie urządza, mogło by go nie być.

    Ten Soniak A58 wygląda całkiem fajnie na papierze, no więc czas się
    wybrać na pomacanie :)

    Dziękuję i pozdrawiam.

    --
    Irokez