  • Data: 2011-12-29 09:50:11
    Temat: Re: Niech żyją smartfony i naviexpert
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2011-12-28 22:38, J.F. pisze:

    > a) ale wtedy nie masz informacji o korkach :-)

    >Masz, ale nie bieżącą. Zresztą poza granicami Polski to i tak
    >dyskusyjne.
    A sprzed 3 dni to nie informacja :-)

    No i jeszcze jak wrocic i jak sobie radzic na miejscu ... no, jednego
    prepaida mozna kupic :-)

    >Tak szczerze to nie wiem na jak długim, ponieważ zawsze zjeżdżałem
    >w trakcie, ale jak sobie teoretyzujemy :)

    >Wyłączyć? Miałem włączoną i działało. No, ale nie dojechałem w ten
    >sposób do Hiszpanii :)

    O ile informacje o trasie moga byc dosc zwiezle, to mapki okolic
    przejazdu juz na pewno nie.
    Na dlugo ich nie starczy :-)

    > d) to dziala do pierwszego zjechania z wyznaczonej trasy. A tych
    > zjazdow
    > troche bedzie - tankowania, posilki, hotele :-)
    >Wyłączyć przed zjazdem, włączyć po powrocie.

    I to zadziala ? Czy zaraz po wlaczeniu bedzie pusto i transmisja
    absolutnie niezbedna ?

    > w sumie to nie wiem - jesli nie bedzie lacznosci i wrocimy na stara
    > trase,
    > to bedzie kontynuowal ?
    >Jeżeli odczyt z GPS będzie zgodny z mapą - tak, przynajmniej w
    >teorii.
    >W praktyce też tak działa, tylko nie wiem na jakim dystansie i jak
    >długo :)

    Moze kiedys sprawdze, bo troche powatpiewam. Niby rozsadne, ale jak
    juz sobie wysle do serwera prosbe o przeliczenie trasy, to nie wiem
    czy nie poczeka na odpowiedz..

    J.