  • Data: 2011-12-29 08:03:57
    Temat: Re: Niech żyją smartfony i naviexpert
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-28 22:38, J.F. pisze:

    > a) ale wtedy nie masz informacji o korkach :-)

    Masz, ale nie bieżącą. Zresztą poza granicami Polski to i tak
    dyskusyjne.

    > b) to chyba tak nie dziala. Tzn owszem - tak dziala, ale na mniejszym
    > dystansie,

    Tak szczerze to nie wiem na jak długim, ponieważ zawsze zjeżdżałem
    w trakcie, ale jak sobie teoretyzujemy :)

    > c) pokazywanie mapy trzeba wylaczyc. niby da sie jechac na same wskazowki,
    > ale ja tam wole z mapa.

    Wyłączyć? Miałem włączoną i działało. No, ale nie dojechałem w ten
    sposób do Hiszpanii :)

    > d) to dziala do pierwszego zjechania z wyznaczonej trasy. A tych zjazdow
    > troche bedzie - tankowania, posilki, hotele :-)

    Wyłączyć przed zjazdem, włączyć po powrocie.

    > w sumie to nie wiem - jesli nie bedzie lacznosci i wrocimy na stara trase,
    > to bedzie kontynuowal ?

    Jeżeli odczyt z GPS będzie zgodny z mapą - tak, przynajmniej w teorii.
    W praktyce też tak działa, tylko nie wiem na jakim dystansie i jak
    długo :)