  • Data: 2011-12-27 16:17:04
    Temat: Re: Niech żyją smartfony i naviexpert
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" napisał w wiadomości

    >Netbooka i tak mam ze sobą. Nawigacja bez GSM też działa. Na ekranie
    >10" widać więcej. Moc procesora "z innej bajki" (przelicza
    >błyskawicznie). I aplikacji mam do wyboru parę.

    No wlasnie - jak z aplikacjami ?
    Bo tak mi sie wydaje ze przedostatnio to wiekszosc zeszla jednak na
    male platformy, i tak mowiac szczerze to nawet nie bardzo potrafie
    wskazac jakis program do nawigacji pod "prawdziwe" Windows.
    Czy jak kto lubi - linux.

    Z drugiej strony - sa i "male platformy" z "duzymi" ekranami.

    J.