  • Data: 2011-12-27 17:37:39
    Temat: Re: Niech żyją smartfony i naviexpert
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:

    > To powiedz co jest takiego wspaniałego w WM?

    Raczej co jest zjebanego w androidzie.
    IMO wszystko, dla kogoś obeznanego z komputerami jest on kompletnie
    niestrawny.
    Bez instrukcji nie podchodź.
    Dla mnie to dyskwalifikacja z miejsca.

    > Od kilku lat używam F-S N560 z różnymi frimware-ami od 5.0 do 6.5 i dla
    > mnie to jest kaszana całkowita.

    A ja 810 i sobie chwalę, spełnia wszystkoe funkcje jakie od niego chcę mieć
    i jeszcze kupę inych, których nie chcę.

    Softów użytkowych praktycznie nie ma. A
    > jeśli już to jakieś półprodukty. Owszem softów nawigacyjnych jest dużo ale
    > co z tego jak zazwyczaj SIRF nie ma odpowiednich sterowników i chodzi
    > jakby chciał ale nie mógł. (tu akurat przypadek F-S)

    Nie zgadzam się, nawi w F-S chodzi mi najlepiej ze wszystkich
    dotychczasowych (HP, Eten, Samsung z androidemm, Nokia).

    > Na androida natomiast softów użytkowych jest niezliczona ilość jakich
    > tylko chcesz, gorzej z nawigacyjnymi.

    I co zrobiłeś w życiu takim softem z androida?
    Bo ja nic i podejrzewam że się to nie zmieni.
    W 99,99% przypadków (userów) będzie dokładnie tak samo.
    A w tym 0,01 % to i na WM identyczny soft się znajdzie.
    Już nie wspominając o tym, że na WM są softy, których na adroida nie ma.

    Np. jak tam .Net działa?
    Albo MS SQL Server? ;-)

    > I właśnie użyteczność WM w porównaniu do Androida jest słaba.

    Odwrotnie.
    Tony nic nie wartych śmieci na androida, których nawet po ludzku pobrać nie
    można, nie wliczam do kategorii użyteczność.

    > Używania do czego?
    > Do nawigacji?

    Na przykład.

    > To po cholerę kupujesz sprzęt zaawansowany za duże pieniądze

    Ja swojego F-S kupiłem za 300 zł, stan praktycznie nówka.
    I tyle jest dla mnie wart telefon, oczywiście funkcje dodatkowe i czytleny
    interfejs też musi być.

    > jak byle gówno z biedronki po rozblokowaniu win CE łyka większość znanych
    > aplikacji nawigacyjnych i ma dobrze wysterowany SIRF?

    Bo kiepsko działa jak telefon, a ja kieszenie mam za małe na takie klocki.